Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorGonzález-Cascos Jiménez, Elena es
dc.contributor.authorHernández Reguera, Rebeca
dc.contributor.editorUniversidad de Valladolid. Facultad de Filosofía y Letras es
dc.contributor.editorUniversidad de Valladolid. Facultad de Educación y Trabajo Social es
dc.date.accessioned2017-08-31T08:28:58Z
dc.date.available2017-08-31T08:28:58Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://uvadoc.uva.es/handle/10324/25318
dc.description.abstractNowadays it is obvious that the presence of different cultures in the same physical, political or social area is commonly held. Globalization has made that frontiers fade making citizens discover the need of knowing the cultural boundaries among the different cultures and countries. This project aims to analyze the importance the intercultural competence has, not only in the Spanish classrooms or the Second language classrooms, but in all educative ambiances.es
dc.description.sponsorshipDepartamento de Didáctica de la Lengua y Literaturaes
dc.format.mimetypeapplication/pdfes
dc.language.isoenges
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccesses
dc.subject.classificationInterculturalityes
dc.subject.classificationIntercultural competencees
dc.subject.classificationESL (English as Second language)es
dc.subject.classificationCultural coexistencees
dc.subject.classificationMethodologieses
dc.titleIntercultural dimensión in language teachinges
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.degreeMáster en Profesor de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomases


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem