Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorSoto Adrados, Elisa
dc.contributor.editorUniversidad de Valladolid. Facultad de Filosofía y Letras es
dc.date.accessioned2017-09-15T07:25:51Z
dc.date.available2017-09-15T07:25:51Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://uvadoc.uva.es/handle/10324/25615
dc.description.abstractTaken into account the research within the educational sphere in the last twenty five years, ample support has been provided for the assertion that British and American English should not be the main centres of reference with regard to ELT in those countries whose objective is communication in international contexts. In this dissertation, much emphasis will be conferred on those authors claiming that English as an International language and English as a Lingua Franca should be implemented in the teaching of English, and an example of a country, such as Japan, which is already in the process of implementing it in the teaching, will be highlighted.es
dc.description.abstractDadas las investigaciones académicas dentro del ámbito educacional en los últimos veinticinco años, se podría afirmar que el inglés británico y americano no deberían ser los principales puntos de referencia con respecto a la enseñanza del inglés en aquellos países cuyo objetivo es la comunicación en contextos internacionales. En este trabajo de fin de grado, se enfatizarán aquellos autores que sostienen que el inglés como lengua internacional y el inglés como lengua franca deberían implementarse en la enseñanza del inglés. Se hará hincapié en el caso de Japón, un país que está en proceso de implementar el ya mencionado inglés como lengua internacional.es
dc.description.sponsorshipDepartamento de Filología Inglesaes
dc.format.mimetypeapplication/pdfes
dc.language.isoenges
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.subject.classificationELTes
dc.subject.classificationELFes
dc.subject.classificationEILes
dc.subject.classificationJapanes
dc.subject.classificationJapónes
dc.titleThe changing role of british and american englishes as teaching models: reasons for the implementation of english as a lingua franca and english as an international languagees
dc.title.alternativePérez Ruiz, Leonor, dir.es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.description.degreeGrado en Estudios Ingleseses
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem