• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Stöbern

    Gesamter BestandBereicheErscheinungsdatumAutorenSchlagwortenTiteln

    Mein Benutzerkonto

    Einloggen

    Entdecke

    AutorFernández Fuertes, Raquel (10)Sánchez Calderón, Silvia (4)Álvarez de la Fuente, María Esther (3)Gómez Garzarán, Eduardo (2)Mujcinovic, Sonja (2)... mehrErscheinungsdatum2023 (1)2020 (3)2019 (2)2018 (3)2017 (1)2016 (1)Formatoapplication/pdf (11)... mehr
    feed
    UVALAL - Artículos de revista 
    •   UVaDOC Startseite
    • WISSENSCHAFTLICHE ARBEITEN
    • Grupos de Investigación
    • Laboratorio de Adquisición del Lenguaje (UVALAL)
    • UVALAL - Artículos de revista
    •   UVaDOC Startseite
    • WISSENSCHAFTLICHE ARBEITEN
    • Grupos de Investigación
    • Laboratorio de Adquisición del Lenguaje (UVALAL)
    • UVALAL - Artículos de revista
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    UVALAL - Artículos de revista

    Auflistung nach

    ErscheinungsdatumAutorenSchlagwortenTiteln

    Volltextsuche:

     

    Neueste Zugänge

    • Bilingual and monolingual children's acquisition of Spanish dative alternation structures: order of acquisition and adult input effects 

      Sánchez Calderón, SilviaAutoridad UVA; Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA (2020)
    • Thumbnail

      Is explicit instruction effective? The learning of English noun-noun and adjective-noun structures by L1 Spanish school children (¿Es efectiva la instrucción explícita? El aprendizaje de las estructuras nombre-nombre y adjetivo-nombre del inglés por escolares de L1 español) 

      Gómez Garzarán, Eduardo; Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA (2020)
    • Thumbnail

      The syntactic status of English dative alternation structures in bilingual and in monolingual acquisition data 

      Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA; Sánchez Calderón, SilviaAutoridad UVA (2020)
    • Thumbnail

      Are there biological gender differences at the early stages of first language acquisition when producing double object constructions and to/for-datives? 

      Sánchez Calderón, SilviaAutoridad UVA; Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA (2023)
    • Thumbnail

      Where the eye takes you: the processing of gender in codeswitching 

      Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA; Gómez Carrero, TamaraAutoridad UVA; Martínez González, AlejandroAutoridad UVA (2019)

    Más

    Comentarios

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10