Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://uvadoc.uva.es/handle/10324/8708
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorOtero, Herminioes
dc.contributor.editorEdiciones Universidad de Valladolid-
dc.date.accessioned2015-03-05T16:00:40Z-
dc.date.available2015-03-05T16:00:40Z-
dc.date.issued1989es
dc.identifier.citationTabanque: Revista pedagógica, 1989, N.5, pags.105-118es
dc.identifier.issn0214-7742es
dc.identifier.urihttp://uvadoc.uva.es/handle/10324/8708-
dc.format.mimetypeapplication/pdfes
dc.language.isospa-
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.subjectPedagogíaes
dc.subjectGrupos, dinámica dees
dc.subjectCreatividad (educación)es
dc.titleCreatividad y dinámica grupal: : análisis de una experienciaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
dc.identifier.publicationfirstpage105es
dc.identifier.publicationissue5es
dc.identifier.publicationlastpage118es
dc.identifier.publicationtitleTabanque: Revista pedagógicaes
Appears in Collections:Tabanque: Revista pedagógica - 1989 - Num. 05

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tabanque-1989-5-CreatividadYDinamicaGrupal.pdf629,2 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open

This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons

Suggestions
University of Valladolid
Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.5
UVa-STIC