Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://uvadoc.uva.es/handle/10324/8750
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorFelipe Gómez, María Jesús dees
dc.contributor.editorEdiciones Universidad de Valladolid-
dc.date.accessioned2015-03-05T16:01:43Z-
dc.date.available2015-03-05T16:01:43Z-
dc.date.issued1992es
dc.identifier.citationTabanque: Revista pedagógica, 1992, N.8, pags.105-128es
dc.identifier.issn0214-7742es
dc.identifier.urihttp://uvadoc.uva.es/handle/10324/8750-
dc.format.mimetypeapplication/pdfes
dc.language.isospa-
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.subjectPedagogíaes
dc.subjectCiencias Sociales-Estudio y Enseñanza (primaria)es
dc.titleEl estudio de los espacios y sociedades en la Enseñanza Básica: : sobre un currículum integrado de las Ciencias Socialeses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
dc.identifier.publicationfirstpage105es
dc.identifier.publicationissue8es
dc.identifier.publicationlastpage128es
dc.identifier.publicationtitleTabanque: Revista pedagógicaes
Appears in Collections:Tabanque: Revista pedagógica - 1992 - Num. 08

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tabanque-1992-8-ElEstudioDeLosEspaciosYSociedadesEnLaEnsenanzaBasi.pdf1,23 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open

This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons

Suggestions
University of Valladolid
Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.5
UVa-STIC