Show simple item record

dc.contributor.authorFuente González, Miguel Ángel de laes
dc.contributor.editorEdiciones Universidad de Valladolid
dc.date.accessioned2015-03-05T16:19:00Z
dc.date.available2015-03-05T16:19:00Z
dc.date.issued2005es
dc.identifier.citationTabanque: Revista pedagógica, 2005, N.19, pags.243-260es
dc.identifier.issn0214-7742es
dc.identifier.urihttp://uvadoc.uva.es/handle/10324/8878
dc.format.mimetypeapplication/pdfes
dc.language.isospa
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.subjectPedagogíaes
dc.subjectEspañol (lengua)- puntuaciónes
dc.titleEl penúltimo punto de un texto como recurso enfáticoes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
dc.identifier.publicationfirstpage243es
dc.identifier.publicationissue19es
dc.identifier.publicationlastpage260es
dc.identifier.publicationtitleTabanque: Revista pedagógicaes
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record