• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo UVaDOCComunidadesPor fecha de publicaciónAutoresMateriasTítulos

    Mi cuenta

    Acceder

    Descubre

    Autor
    Karray, Salma (9)
    Martín Herrán, Guiomar (9)
    Sigué, Simon-Pierre (3)Zaccour, Georges (2)De Giovanni, Pietro (1)Fecha2022 (2)2021 (2)2020 (1)2019 (2)2017 (2)Formato
    application/pdf (9)
    ... más
    Buscar 
    •   UVaDOC Principal
    • PRODUCCIÓN CIENTÍFICA
    • Departamentos
    • Dpto. Economía Aplicada
    • Buscar
    •   UVaDOC Principal
    • PRODUCCIÓN CIENTÍFICA
    • Departamentos
    • Dpto. Economía Aplicada
    • Buscar
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Buscar

    Mostrar filtros avanzadosOcultar filtros avanzados

    Filtros

    Use filtros para refinar sus resultados.

    Mostrando ítems 1-9 de 9

    • Opciones de clasificación:
    • Relevancia
    • Título Asc
    • Título Desc
    • Fecha Asc
    • Fecha Desc
    • Resultados por página:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Managing advertising investments in marketing channels 

    Karray, Salma; Martín Herrán, GuiomarAutoridad UVA; Sigué, Simon-Pierre (2022)
    Thumbnail

    The impact of a store brand introduction in a supply chain with competing manufacturers: The strategic role of pricing and advertising decision timing 

    Karray, Salma; Martín Herrán, GuiomarAutoridad UVA (2022)
    Thumbnail

    Cooperative advertising in competing supply chains and the long-term effects of retail advertising 

    Karray, Salma; Martín Herrán, GuiomarAutoridad UVA; Sigué, Simon-Pierre (2021)
    Thumbnail

    The effects of decision timing for pricing and marketing efforts in a supply chain with competing manufacturers 

    Karray, Salma; Martín Herrán, GuiomarAutoridad UVA (2021)
    Thumbnail

    Pricing of demand-related products: Can ignoring cross-category effect be a smart choice? 

    Karray, Salma; Martín Herrán, GuiomarAutoridad UVA; Zaccour, Georges (2020)
    Thumbnail

    Vendor Management Inventory with Consignment contracts and the benefits of cooperative advertising 

    De Giovanni, Pietro; Karray, Salma; Martín Herrán, GuiomarAutoridad UVA (2019)
    Thumbnail

    Fighting store brands through the strategic timing of pricing and advertising decisions 

    Karray, Salma; Martín Herrán, GuiomarAutoridad UVA (2019)
    Thumbnail

    Assessing the Profitability of Cooperative Advertising Programs in Competing Channels 

    Karray, Salma; Martín Herrán, GuiomarAutoridad UVA; Zaccour, Georges (2017)
    Thumbnail

    Cooperative Advertising for Competing Manufacturers: The Impact of Long-Term Promotional Effects 

    Karray, Salma; Martín Herrán, GuiomarAutoridad UVA; Sigué, Simon-Pierre (2017)

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10