• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

    All of UVaDOCCommunitiesBy Issue DateAuthorsSubjectsTitles

    My Account

    Login

    Statistics

    View Usage Statistics

    Share

    View Item 
    •   UVaDOC Home
    • UVA PUBLICATIONS
    • Revistas de la UVa
    • Ágora para la educación física y el deporte
    • Ágora para la educación física y el deporte - 2015 - Vol. 17-3
    • View Item
    •   UVaDOC Home
    • UVA PUBLICATIONS
    • Revistas de la UVa
    • Ágora para la educación física y el deporte
    • Ágora para la educación física y el deporte - 2015 - Vol. 17-3
    • View Item
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Export

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:http://uvadoc.uva.es/handle/10324/23801

    Título
    Saber treinar a si mesmo: porque e como devemos ensinar treinamento nas aulas de educação física
    Autor
    Hildebrandt-Stramann, Reiner
    Zulke Taffarel, Celi
    Editor
    Ediciones Universidad de ValladolidAutoridad UVA
    Año del Documento
    2015
    Documento Fuente
    Agora para la educación física y el deporte, 2015, N.3, pags.266-283
    Abstract
    The text presents scientific arguments about the physical training at school from a concrete experience at the Municipal School Teodoro Sampaio , Salvador, Bahia, Brazil.
     
    O texto apresenta argumentações cientificas sobre o treino corporal na escola a partir de uma experiência concreta na Escola Municipal Teodoro Sampaio, Salvador, Bahia, Brasil.
     
    El texto presenta argumentos científicos sobre el entrenamiento físico en la escuela a partir de una experiencia concreta en la Escuela Municipal de Teodoro Sampaio, Salvador, Bahía, Brasil.
    ISSN
    1578-2174
    Idioma
    spa
    URI
    http://uvadoc.uva.es/handle/10324/23801
    Derechos
    openAccess
    Collections
    • Ágora para la educación física y el deporte - 2015 - Vol. 17-3 [7]
    Show full item record
    Files in this item
    Nombre:
    AEFD-2015-3-saber-treinar.pdf
    Tamaño:
    772.2Kb
    Formato:
    Adobe PDF
    Thumbnail
    FilesOpen
    Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalExcept where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10