• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo UVaDOCComunidadesPor fecha de publicaciónAutoresMateriasTítulos

    Mi cuenta

    Acceder

    Estadísticas

    Ver Estadísticas de uso

    Compartir

    Ver ítem 
    •   UVaDOC Principal
    • PRODUCCIÓN CIENTÍFICA
    • Grupos de Investigación
    • Entornos de Computación Avanzada y Sistemas de Interacción Multimodal (ECA-SIMM)
    • ECA-SIMM - Comunicaciones a congresos, conferencias, etc.
    • Ver ítem
    •   UVaDOC Principal
    • PRODUCCIÓN CIENTÍFICA
    • Grupos de Investigación
    • Entornos de Computación Avanzada y Sistemas de Interacción Multimodal (ECA-SIMM)
    • ECA-SIMM - Comunicaciones a congresos, conferencias, etc.
    • Ver ítem
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Exportar

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:http://uvadoc.uva.es/handle/10324/27847

    Título
    Playing around Minimal Pairs to improve pronunciation training
    Autor
    Tejedor García, CristianAutoridad UVA Orcid
    Cardeñoso Payo, ValentínAutoridad UVA Orcid
    Cámara Arenas, EnriqueAutoridad UVA Orcid
    González Ferreras, CésarAutoridad UVA Orcid
    Escudero Mancebo, DavidAutoridad UVA Orcid
    Congreso
    Workshop on Feedback in Pronunciation Training. IFCASL.
    Año del Documento
    2015
    Resumen
    Computer Assisted Pronunciation Training (CAPT) apps are becoming widespread to aid learning new languages. However, they are still highly criticized for the lack of the unreplaceable need of direct feedback from a human expert. The combination of the right learning methodology with a gamification design strategy can, nevertheless, increase engagement and provide adequate feedback while keeping users active and comfortable.
    Idioma
    eng
    URI
    http://uvadoc.uva.es/handle/10324/27847
    Derechos
    openAccess
    Aparece en las colecciones
    • ECA-SIMM - Comunicaciones a congresos, conferencias, etc. [11]
    Mostrar el registro completo del ítem
    Ficheros en el ítem
    Nombre:
    tejedor15.pdf
    Tamaño:
    19.22Kb
    Formato:
    Adobe PDF
    Thumbnail
    Visualizar/Abrir
    Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalLa licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10