Mostrar registro simples

dc.contributor.advisorSan José Rico, Patricia es
dc.contributor.authorMateos-Aparicio Azpitarte, Gabriel
dc.contributor.editorUniversidad de Valladolid. Facultad de Educación de Palencia es
dc.date.accessioned2018-11-29T08:29:10Z
dc.date.available2018-11-29T08:29:10Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://uvadoc.uva.es/handle/10324/33050
dc.description.abstractIn this Project, I justify why I am designing a reading workshop proposal to be carried out with 5-6 years old English students, teaching the different literary genres and subgernes. I explain different theories, methods and concepts linked to the whorkshop. Then, I suggest different activities, aims, materials, a methodology and an evaluation. Finally, I carry out a session and talk about the aims reached and conclusions of the project. I have designed this project with the aims of designing a reading workshop to encourage students to read more and improve their reading level; designing motivating activities and materials; designing a workshop that would help to introduce reading at early stages; planning a lesson, carrying out the lesson and analyzing it. Thanks to all the information that I have used, I have learned the importance that reading at early stages has for students, the different motivation factors which can have an impact on the students’ motivation, how to teach the different literary genres to encourage students to read, the reading aspects from the English General Curriculum and important theories and methods that have been very useful to design my project.es
dc.description.abstractEn este proyecto, justifico por qué estoy diseñando una propuesta de un taller de lectura para ser llevado a cabo con alumnos/as de 5-6 años, enseñando los diferentes géneros y subgéneros literarios. Explico diferentes teorías, métodos y conceptos unidos al taller. Después, propongo diferentes actividades, objetivos, materiales, una metodología y una evaluación. Finalmente, llevo a cabo una sesión y hablo sobre los objetivos alcanzados y las conlusiones del proyecto. He diseñado este proyecto con los objetivos de diseñar un taller de lectura para animar a los/as estudiantes a leer más y mejorar sus niveles de lectura; diseñar actividades y materiales motivadores; diseñar un taller para introducir la lectura en edades tempranas; planificar una sesión, llevarla a cabo y analizarla. Gracias a toda la información que he usado, he aprendido la importancia que tiene el leer en edades tempranas para los estudiantes, los diferentes factores que influyen en la motivación de los/as alumnos/as para leer, aspectos de lectura del “English General Curriculum” e importantes teorías, métodos y conceptos que han sido muy valiosos para diseñar mi proyecto.es
dc.format.mimetypeapplication/pdfes
dc.language.isospaes
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.subjectLectura, Afición a la
dc.subjectInglés (Lengua)-Estudio y enseñanza (Preescolar)
dc.subject.classificationAnimación a la lecturaes
dc.subject.classificationCultura inglesaes
dc.subject.classificationLiteratura inglesaes
dc.subject.classificationEstrategias de animaciónes
dc.titleThe reading storm: proposal for the implementation of a reading workshop in 5 to 6 years old English classroomses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.description.degreeGrado en Educación Infantiles
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International


Arquivos deste item

Thumbnail

Este item aparece na(s) seguinte(s) coleção(s)

Mostrar registro simples