• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo UVaDOCComunidadesPor fecha de publicaciónAutoresMateriasTítulos

    Mi cuenta

    Acceder

    Estadísticas

    Ver Estadísticas de uso

    Compartir

    Ver ítem 
    •   UVaDOC Principal
    • PRODUCCIÓN CIENTÍFICA
    • Departamentos
    • Dpto. Organización de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados
    • DEP53 - Artículos de revista
    • Ver ítem
    •   UVaDOC Principal
    • PRODUCCIÓN CIENTÍFICA
    • Departamentos
    • Dpto. Organización de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados
    • DEP53 - Artículos de revista
    • Ver ítem
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Exportar

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:http://uvadoc.uva.es/handle/10324/39058

    Título
    What Drives M-Shoppers to Continue Using Mobile Devices to Buy?
    Autor
    San José Cabezudo, RebecaAutoridad UVA
    San Martín Gutíerrez, Sonia
    Rodriguez Torrico, Paula
    Año del Documento
    2019
    Editorial
    Taylor & Francis
    Taylor & Francis
    Descripción
    Producción Científica
    Documento Fuente
    Journal of Marketing Theory and Práctice, Enero 2019, vol. 27, Issue 1, p. 83-102
    Resumen
    The aim of this work is to offer a better understanding of consumer continued intentions to use mobile devices to shop. An integrated model is developed to identify the drivers that lead m-shoppers to repurchase. Specifically, navigation, safety and ubiquity are posited as stimuli guiding consumers’ affective (satisfaction) and cognitive (trust and convenience) reactions that will, in turn, increase repurchase intention. Results show the impact of ubiquity on m-convenience and safety m-experience on both affective and cognitive reactions. Finally, repurchase intention is explained directly by m-satisfaction and m-convenience and indirectly by m-trust. This article contributes to the fields of mobile marketing literature and practitioner management.
    Materias (normalizadas)
    Comercio electrónico
    Marketing - Investigación
    Consumidores - Conducta
    Materias Unesco
    5311.05 Marketing (Comercialización)
    Palabras Clave
    Telefonos moviles
    ISSN
    1069-6679
    Revisión por pares
    SI
    DOI
    10.1080/10696679.2018.1534211
    Patrocinador
    Ministerior de Educación y ciencia (proyecto ECO2017-8217-R)
    Junta de Castilla y León (proyecto VA001B10-1)
    Fondo europeo de desarrollo regional (proyecto VA112P17)
    Version del Editor
    https://www.tandfonline.com/doi/citedby/10.1080/10696679.2018.1534211?scroll=top&needAccess=true
    Propietario de los Derechos
    Taylor & Francis
    Idioma
    eng
    URI
    http://uvadoc.uva.es/handle/10324/39058
    Tipo de versión
    info:eu-repo/semantics/submittedVersion
    Derechos
    openAccess
    Aparece en las colecciones
    • DEP53 - Artículos de revista [97]
    Mostrar el registro completo del ítem
    Ficheros en el ítem
    Nombre:
    9. Rodríguez, San Martín y San José (JMTP).pdf
    Tamaño:
    296.0Kb
    Formato:
    Adobe PDF
    Descripción:
    Articulo principal
    Thumbnail
    Visualizar/Abrir
    Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternacionalLa licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10