• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

    All of UVaDOCCommunitiesBy Issue DateAuthorsSubjectsTitles

    My Account

    Login

    Statistics

    View Usage Statistics

    Share

    View Item 
    •   UVaDOC Home
    • FINAL DEGREE PROJECTS
    • Trabajos Fin de Grado UVa
    • View Item
    •   UVaDOC Home
    • FINAL DEGREE PROJECTS
    • Trabajos Fin de Grado UVa
    • View Item
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Export

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:http://uvadoc.uva.es/handle/10324/4651

    Título
    Propuesta de proyecto biblingüe AICLE para un colegio de Educación Primaria
    Autor
    Velarde Herrera, Jorge
    Director o Tutor
    San Miguel Blanco, María del MarAutoridad UVA
    Editor
    Universidad de Valladolid. Escuela Universitaria de Educación (Palencia)Autoridad UVA
    Año del Documento
    2013
    Titulación
    Grado en Educación Primaria
    Abstract
    En este Proyecto de Fin de Grado, se describe el proceso de creación de un programa de educación bilingüe (español-inglés) en una escuela primaria pública ubicada en una zona rural, como una forma de ofrecer al alumnado la posibilidad de adquirir un buen dominio de la lengua inglesa, y así utilizarla como vehículo común de comunicación en la escuela. Esto les ayudará, por una parte, a mejorar su educación y, por otro lado, a comunicarse en el lenguaje internacional de hoy en día.
     
    In this End-of-Degree Project we describe the process of establishing a bilingual education programme (Spanish-English) in public primary school located in a rural area as a way to offer pupils the possibility to acquire a good command of the English language by using it as the common vehicle of communication in the school. This will help them, on the one hand, to improve their education and, on the other, to communicate in today’s international language.
    Materias (normalizadas)
    Enseñanza primaria
    Enseñanza bilingüe
    Idioma
    spa
    URI
    http://uvadoc.uva.es/handle/10324/4651
    Derechos
    openAccess
    Collections
    • Trabajos Fin de Grado UVa [33100]
    Show full item record
    Files in this item
    Nombre:
    TFG-L 412.pdf
    Tamaño:
    1.755Mb
    Formato:
    Adobe PDF
    Thumbnail
    FilesOpen
    Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalExcept where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10