dc.contributor.author | Pascual Molina, Jesús Félix | |
dc.date.accessioned | 2021-10-05T07:36:25Z | |
dc.date.available | 2021-10-05T07:36:25Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Norba: Revista de arte, 2016, n. 36, p. 276-278 | es |
dc.identifier.issn | 0213-2214 | es |
dc.identifier.uri | https://uvadoc.uva.es/handle/10324/48913 | |
dc.description | Producción Científica | es |
dc.description.abstract | Es reseña de: Zalama Rodríguez, Miguel Ángel. El Renacimiento. Artes, artistas, comitentes y teorías, Madrid : Cátedra, 2016, 228 pp. ISBN 978-84-376-3544-6 | es |
dc.format.mimetype | application/pdf | es |
dc.language.iso | spa | es |
dc.publisher | Universidad de Extremadura | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Arte del Renacimiento | es |
dc.title | Zalama, Miguel Ángel, El Renacimiento. Artes, artistas, comitentes y teorías | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | es |
dc.rights.holder | © 2016 Universidad de Extremadura | es |
dc.relation.publisherversion | https://publicaciones.unex.es/index.php/NRA/issue/archive | es |
dc.identifier.publicationfirstpage | 276 | es |
dc.identifier.publicationissue | 36 | es |
dc.identifier.publicationlastpage | 278 | es |
dc.identifier.publicationtitle | Norba: Revista de arte | es |
dc.peerreviewed | SI | es |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional | * |
dc.type.hasVersion | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | es |
dc.subject.unesco | 5506.02 Historia del Arte | es |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional