• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

    All of UVaDOCCommunitiesBy Issue DateAuthorsSubjectsTitles

    My Account

    Login

    Statistics

    View Usage Statistics

    Share

    View Item 
    •   UVaDOC Home
    • FINAL DEGREE PROJECTS
    • Trabajos Fin de Grado UVa
    • View Item
    •   UVaDOC Home
    • FINAL DEGREE PROJECTS
    • Trabajos Fin de Grado UVa
    • View Item
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Export

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:https://uvadoc.uva.es/handle/10324/49283

    Título
    Análisis de la percepción social sobre la enseñanza del inglés en contextos de vulnerabilidad socioeducativa
    Autor
    Muñoz Gómez, Lucía
    Director o Tutor
    Barranco Izquierdo, NataliaAutoridad UVA
    Editor
    Universidad de Valladolid. Facultad de Educación y Trabajo SocialAutoridad UVA
    Año del Documento
    2021
    Titulación
    Grado en Educación Primaria
    Abstract
    El presente documento constituye un Trabajo de Fin de Grado cuyo objetivo principal es el dar cuenta de las percepciones de la sociedad en torno al concepto de vulnerabilidad socioeducativa, relacionando esta problemática con la enseñanza del inglés como Lengua Extranjera. Para ello, se lleva a cabo una indagación teórico-conceptual acerca del concepto, que sirve como base del posterior estudio realizado utilizando la encuesta como instrumento de recopilación de datos. Los resultados se exponen, en primer lugar, de forma general y, en segundo lugar, diferenciando entre dos grupos de estudio (encuestado pertenece al ámbito educativo o no). Así, se consigue determinar ciertos aspectos conclusivos que ponen fin al trabajo realizado.
     
    This document constitutes a Final Degree Paper whose main objective is to give an account of the perceptions of society around the concept of socio-educational vulnerability, relating this problem to the English Foreign Language teaching. To do this, a theoretical-conceptual inquiry is carried out as a precedent for the subsequent study conducted using the survey as a data collection tool. The results are presented, firstly, in a general way and, secondly, differentiating between two study groups (the respondent belongs to the educational field yes/no). Thus, it is possible to establish certain conclusive aspects that put an end to the work done.
    Palabras Clave
    Vulnerabilidad socioeducativa
    Inglés como lengua extranjera
    Percepciones sociales
    Idioma
    spa
    URI
    https://uvadoc.uva.es/handle/10324/49283
    Derechos
    openAccess
    Collections
    • Trabajos Fin de Grado UVa [30838]
    Show full item record
    Files in this item
    Nombre:
    TFG-G5015.pdf
    Tamaño:
    1.969Mb
    Formato:
    Adobe PDF
    Thumbnail
    FilesOpen
    Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternacionalExcept where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10