• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

    All of UVaDOCCommunitiesBy Issue DateAuthorsSubjectsTitles

    My Account

    Login

    Discover

    Author
    Muñoz Labraña, Carlos (5)
    Sánchez Agusti, María (5)
    Martínez Rodríguez, Rosendo (2)Carril Merino, María Teresa (1)Vásquez Lara, Nelson (1)... View MoreDate Issued2020 (1)2019 (2)2018 (1)2012 (1)Formato
    application/pdf (5)
    ... View More
    Search 
    •   UVaDOC Home
    • SCIENTIFIC PRODUCTION
    • Grupos de Investigación
    • Educación Histórica y Patrimonial (EDUHIPA)
    • EDUHIPA - Artículos de revista
    • Search
    •   UVaDOC Home
    • SCIENTIFIC PRODUCTION
    • Grupos de Investigación
    • Educación Histórica y Patrimonial (EDUHIPA)
    • EDUHIPA - Artículos de revista
    • Search
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-5 of 5

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Empatía histórica en futuros profesores de primaria: el trabajo infantil en el siglo XIX 

    Carril Merino, María TeresaAutoridad UVA; Sánchez Agusti, MaríaAutoridad UVA; Muñoz Labraña, Carlos (2020)
    Thumbnail

    What does it mean to be a citizen? A comparative study of teachers’ conceptions in Spain and Chile 

    Martínez Rodríguez, RosendoAutoridad UVA; Sánchez Agusti, MaríaAutoridad UVA; Muñoz Labraña, Carlos (2019)
    Thumbnail

    Conocimientos y creencias del profesorado y su vínculo con las finalidades de la enseñanza de la historia reciente. La transición a la democracia en España como caso controvertido 

    Martínez Rodríguez, RosendoAutoridad UVA; Muñoz Labraña, Carlos; Sánchez Agusti, MaríaAutoridad UVA (2019)
    Thumbnail

    La transición democrática chilena ¿proceso pactado o brusca ruptura?: una mirada desde la perspectiva de los estudiantes secundarios 

    Vásquez Leyton, Gabriela; Sánchez Agusti, MaríaAutoridad UVA; Vásquez Lara, Nelson; Muñoz Labraña, Carlos (2018)
    Thumbnail

    El estudiantado y la formación ciudadana en la escuela. Un estudio desde las clases de historia 

    Muñoz Labraña, Carlos; Sánchez Agusti, MaríaAutoridad UVA; Wilhelm, Ronald (2012)

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10