Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorMartín Ferreira, Ana Isabel 
dc.contributor.authorRosa Cubo, María Cristina 
dc.contributor.authorRecio Muñoz, Victoria 
dc.contributor.authorVellisca Gutiérrez, Nelia Rosa
dc.date.accessioned2023-07-14T12:41:11Z
dc.date.available2023-07-14T12:41:11Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationVita Latina, 2022, vol. 202, p. 5-22es
dc.identifier.urihttps://uvadoc.uva.es/handle/10324/60309
dc.descriptionProducción Científicaes
dc.description.abstractThis paper outlines the development of the Secondary Education and Baccalaureate in Spain from the educational reform program under the Franco regime in 1938 to nowadays. All the educational programs carried out for more than eighty years are analyzed focusing on the teaching of Latin and classical studies.es
dc.format.mimetypeapplication/pdfes
dc.language.isospaes
dc.publisherUniversité de Montpellieres
dc.publisherEA 4424 CRISES de Montpellier, EA 1491 EDITTA de Paris-Sorbonne et EA 7457 CIRPaLL d’Angerses
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.subjectFilología, Didáctica de las lenguas clásicases
dc.subject.classificationDidáctica, lenguas clásicas, Historia de la Educaciónes
dc.titleLe latin ... en Espagne. La enseñanza del latín en España: una panorámica. I: La enseñanza secundariaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
dc.peerreviewedSIes
dc.description.projectGID ITINERA-Vicerrectorado de Innovacion Docente y Transformación Digital. Universidad de Valladolides
dc.type.hasVersioninfo:eu-repo/semantics/draftes
dc.subject.unesco5505.10 Filologíaes


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem