• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Parcourir

    Tout UVaDOCCommunautésPar date de publicationAuteursSujetsTitres

    Mon compte

    Ouvrir une session

    Statistiques

    Statistiques d'usage de visualisation

    Compartir

    Voir le document 
    •   Accueil de UVaDOC
    • PROJET DE FIN D'ÉTUDES
    • Trabajos Fin de Grado UVa
    • Voir le document
    •   Accueil de UVaDOC
    • PROJET DE FIN D'ÉTUDES
    • Trabajos Fin de Grado UVa
    • Voir le document
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Exportar

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:https://uvadoc.uva.es/handle/10324/62575

    Título
    Crafting narratives: exploring creative writing as a vehicle for english language learning
    Autor
    Hernández Villasur, Paula
    Director o Tutor
    Díez González, Ana IsabelAutoridad UVA
    Editor
    Universidad de Valladolid. Facultad de Educación de PalenciaAutoridad UVA
    Año del Documento
    2023
    Titulación
    Grado en Educación Primaria
    Résumé
    The main objective of this Final Degree Project (FDP) is to implement in the classroom, through a didactic proposal, creative writing as a vehicle for learning English as a foreign language. Writing is one of the four language skills, being, in most cases, the most tedious for students because it is totally disconnected from their interests. In this document, which combines bibliographic review with real classroom intervention and subsequent analysis of results, cooperative learning is proposed as a means of implementing creative writing in the classroom, in a versatile way adapted to the real motivations and interests of a specific learner and context.
     
    Este Trabajo de Fin de Grado (TFG) tiene como objetivo principal implementar en el aula, a través de una propuesta didáctica, la escritura creativa como vehículo para el aprendizaje de la Lengua Extranjera Inglés. La escritura forma parte de las cuatro habilidades lingüísticas, siendo, en la mayoría de los casos, la más tediosa para el alumnado por encontrarse totalmente desvinculada de sus intereses. En este documento, que combina la revisión bibliográfica con la intervención en el aula real y el posterior análisis de resultados, se propone el aprendizaje cooperativo como medio para ejecutar la escritura creativa en las aulas, de una forma versátil adaptada a las motivaciones e intereses reales de un alumnado y contexto concreto
    Materias Unesco
    5801.05 Pedagogía Experimental
    5701.11 Enseñanza de Lenguas
    Palabras Clave
    Creative writing
    Cooperative learning
    Analysis of results
    Final task
    Improvement proposal
    Primary education
    English as a foreign language
    Idioma
    eng
    URI
    https://uvadoc.uva.es/handle/10324/62575
    Derechos
    openAccess
    Aparece en las colecciones
    • Trabajos Fin de Grado UVa [31257]
    Afficher la notice complète
    Fichier(s) constituant ce document
    Nombre:
    TFG-L3637.pdf
    Tamaño:
    2.807Mo
    Formato:
    Adobe PDF
    Thumbnail
    Voir/Ouvrir
    Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternacionalExcepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10