• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo UVaDOCComunidadesPor fecha de publicaciónAutoresMateriasTítulos

    Mi cuenta

    Acceder

    Estadísticas

    Ver Estadísticas de uso

    Compartir

    Ver ítem 
    •   UVaDOC Principal
    • PRODUCCIÓN CIENTÍFICA
    • Departamentos
    • Dpto. Informática (Arquitectura y Tecnología de Computadores, Ciencias de la Computación e Inteligencia ...)
    • DEP41 - Comunicaciones a congresos, conferencias, etc.
    • Ver ítem
    •   UVaDOC Principal
    • PRODUCCIÓN CIENTÍFICA
    • Departamentos
    • Dpto. Informática (Arquitectura y Tecnología de Computadores, Ciencias de la Computación e Inteligencia ...)
    • DEP41 - Comunicaciones a congresos, conferencias, etc.
    • Ver ítem
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Exportar

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:https://uvadoc.uva.es/handle/10324/63509

    Título
    e-FeeD4Mi: Automating tailored LA-informed feedback in Virtual Learning Environments
    Autor
    Ortega Arranz, AlejandroAutoridad UVA
    Topali, ParaskeviAutoridad UVA
    Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA Orcid
    Villagrá Sobrino, Sara LorenaAutoridad UVA Orcid
    Martínez Monés, AlejandraAutoridad UVA
    Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA Orcid
    Congreso
    EC-TEL 2022
    Año del Documento
    2022
    Editorial
    Springer
    Descripción
    Producción Científica
    Documento Fuente
    In: Hilliger, I., Muñoz-Merino, P.J., De Laet, T., Ortega-Arranz, A., Farrell, T. (eds) Educating for a New Future: Making Sense of Technology-Enhanced Learning Adoption. EC-TEL 2022. Lecture Notes in Computer Science, vol 13450. Springer, Cham.
    Resumen
    The provision of personalized and timely feedback can become challenging when shifting from face-to-face to online learning. Feedback is not only about providing support to students, but also about identifying when and which students need what kind of support. Usually, educators carry out such activities manually. However, the manual identification, personalization and provision of feedback might turn unmanageable, especially in large-scale environments. Previous works proposed the use of data-driven tools to automate the feedback provision with the active involvement of human agents in its design. Nevertheless, to the best of our knowledge, these tools do not guide instructors in the process of feedback design and sense-making of the data-driven information. This paper presents e-FeeD4Mi, a web-based tool developed to support instructors in the design and automatic enactment of feedback in multiple virtual learning environments. We developed e-FeeD4Mi following a Design-Based Research approach and its potential for adoption has been evaluated in two evaluation studies.
    Materias Unesco
    1203.10 Enseñanza Con Ayuda de Ordenador
    ISBN
    978-3-031-16289-3
    DOI
    10.1007/978-3-031-16290-9_39
    Patrocinador
    Proyecto PID2020-112584RB-C32 financiado por MCIN/AEI/10.13039/501100011033
    Version del Editor
    https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-031-16290-9_39
    Idioma
    eng
    URI
    https://uvadoc.uva.es/handle/10324/63509
    Tipo de versión
    info:eu-repo/semantics/submittedVersion
    Derechos
    openAccess
    Aparece en las colecciones
    • DEP41 - Comunicaciones a congresos, conferencias, etc. [97]
    Mostrar el registro completo del ítem
    Ficheros en el ítem
    Nombre:
    [EC-TEL22] Camera-Ready version.pdf
    Tamaño:
    560.1Kb
    Formato:
    Adobe PDF
    Thumbnail
    Visualizar/Abrir

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10