• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

    All of UVaDOCCommunitiesBy Issue DateAuthorsSubjectsTitles

    My Account

    Login
    Browsing Grupo de Investigación en Cultura Digital, Innovación, Creatividad y Participación Social en Comunicación: Observatorio del Ocio y el Entretenimiento Digital (OCENDI) by Subject 
    •   UVaDOC Home
    • SCIENTIFIC PRODUCTION
    • Grupos de Investigación
    • Grupo de Investigación en Cultura Digital, Innovación, Creatividad y Participación Social en Comunicación: Observatorio del Ocio y el Entretenimiento Digital (OCENDI)
    • Browsing Grupo de Investigación en Cultura Digital, Innovación, Creatividad y Participación Social en Comunicación: Observatorio del Ocio y el Entretenimiento Digital (OCENDI) by Subject
    •   UVaDOC Home
    • SCIENTIFIC PRODUCTION
    • Grupos de Investigación
    • Grupo de Investigación en Cultura Digital, Innovación, Creatividad y Participación Social en Comunicación: Observatorio del Ocio y el Entretenimiento Digital (OCENDI)
    • Browsing Grupo de Investigación en Cultura Digital, Innovación, Creatividad y Participación Social en Comunicación: Observatorio del Ocio y el Entretenimiento Digital (OCENDI) by Subject
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Browsing Grupo de Investigación en Cultura Digital, Innovación, Creatividad y Participación Social en Comunicación: Observatorio del Ocio y el Entretenimiento Digital (OCENDI) by Subject

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Order:

    Results:

    Now showing items 67-86 of 136

    • ascending
    • descending
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
        Gender inequalities [1]
        Gender stereotypes [1]
        generación Z [1]
        Géneros de televisión [1]
        Guion [1]
        identidad social [1]
        Imagen difundida [1]
        influencers [1]
        información audiovisual [1]
        Información televisiva [1]
        Información territorial [1]
        Information ecology [1]
        Informational capitalism [1]
        Iniciativa ciudadana [1]
        Inteligencia artificial [1]
        interacción [1]
        Internet [1]
        jóvenes [2]
        jóvenes, comunicación mediática, formatos, investigación, industria audiovisual [1]
        jóvenes, medios de comunicación, información, sociología de los medios, cambio social [1]

          Universidad de Valladolid

          Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10