• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

    All of UVaDOCCommunitiesBy Issue DateAuthorsSubjectsTitles

    My Account

    Login

    Statistics

    View Usage Statistics

    Share

    View Item 
    •   UVaDOC Home
    • FINAL DEGREE PROJECTS
    • Trabajos Fin de Grado UVa
    • View Item
    •   UVaDOC Home
    • FINAL DEGREE PROJECTS
    • Trabajos Fin de Grado UVa
    • View Item
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Export

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:https://uvadoc.uva.es/handle/10324/71365

    Título
    Un juego para el aprendizaje del método Gitflow
    Autor
    Martín Vázquez, Lara Yu
    Director o Tutor
    Crespo González Carvajal, YaniaAutoridad UVA
    Editor
    Universidad de Valladolid. Escuela de Ingeniería Informática de ValladolidAutoridad UVA
    Año del Documento
    2024
    Titulación
    Grado en Ingeniería Informática
    Abstract
    Este Trabajo de Fin de Grado es un proyecto de gamificación que pretende fomentar el aprendizaje de las personas mediante los videojuegos. El propósito de este trabajo es desarrollar un juego basado en la web que permita aprender los conceptos fundamentales del método Gitflow utilizando metáforas para facilitar su mejor comprensión. Este proyecto se ha desarrollado teniendo como framework Angular, HTML5, SCSS y Typescript como lenguaje y siguiendo SCRUM como marco ágil de trabajo.
     
    This Final Degree Project is a gamification project that aims to encourage people to learn through video games. The purpose of this work is to develop a web-based game that allows learning the fundamental concepts of the Gitflow method using metaphors to ease its better understanding. This project has been developed using Angular framework, HTML5, SCSS and Typescript as language and adapting SCRUM as agile framework.
    Palabras Clave
    Git
    Gitflow
    Gamificación
    Aplicación web
    Departamento
    Departamento de Informática (Arquitectura y Tecnología de Computadores, Ciencias de la Computación e Inteligencia Artificial, Lenguajes y Sistemas Informáticos)
    Idioma
    spa
    URI
    https://uvadoc.uva.es/handle/10324/71365
    Derechos
    openAccess
    Collections
    • Trabajos Fin de Grado UVa [31045]
    Show full item record
    Files in this item
    Nombre:
    TFG-G6933.pdf
    Tamaño:
    6.164Mb
    Formato:
    Adobe PDF
    Thumbnail
    FilesOpen
    Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternacionalExcept where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10