• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo UVaDOCComunidadesPor fecha de publicaciónAutoresMateriasTítulos

    Mi cuenta

    Acceder

    Estadísticas

    Ver Estadísticas de uso

    Compartir

    Ver ítem 
    •   UVaDOC Principal
    • PRODUCCIÓN CIENTÍFICA
    • Departamentos
    • Dpto. Historia Moderna, Contemporánea, de América y Periodismo
    • DEP099 - Artículos de revista
    • Ver ítem
    •   UVaDOC Principal
    • PRODUCCIÓN CIENTÍFICA
    • Departamentos
    • Dpto. Historia Moderna, Contemporánea, de América y Periodismo
    • DEP099 - Artículos de revista
    • Ver ítem
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Exportar

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:https://uvadoc.uva.es/handle/10324/74381

    Título
    Consumo multipantalla y polarización en Twitter durante los debates en España (2023)
    Autor
    Berrocal Gonzalo, SaloméAutoridad UVA Orcid
    González Neira, Ana
    Zamora Martínez, PatriciaAutoridad UVA
    Año del Documento
    2024
    Editorial
    VISUAL Review
    Descripción
    Producción Científica
    Documento Fuente
    VISUAL REVIEW. International Visual Culture Review Revista Internacional De Cultura Visual, 2024, vol. 16, n. 3, p. 29-48.
    Resumen
    Currently, the viewership of electoral debates extends to new distribution channels such as social media and on-demand streaming services. The research monitors the digital distribution channels of televised electoral debates during the 2023 elections in Spain, analyzing uncivil comments from the broadcasting accounts on Twitter (X). There is an uneven use of these new distribution channels among media groups, and a significant number of uncivil comments in X during televised events, although informative and neutral messages generate higher engagement.
    Palabras Clave
    Political Communication, Electoral Debates, Election campaigns, Television, Multi-Screen, Twitter, Polarization
    Revisión por pares
    SI
    DOI
    10.62161/revvisual.v16.5197
    Idioma
    spa
    URI
    https://uvadoc.uva.es/handle/10324/74381
    Tipo de versión
    info:eu-repo/semantics/publishedVersion
    Derechos
    openAccess
    Aparece en las colecciones
    • DEP099 - Artículos de revista [363]
    Mostrar el registro completo del ítem
    Ficheros en el ítem
    Nombre:
    5197_EN.pdf
    Tamaño:
    1.504Mb
    Formato:
    Adobe PDF
    Thumbnail
    Visualizar/Abrir
    Atribución-SinDerivados 4.0 InternacionalLa licencia del ítem se describe como Atribución-SinDerivados 4.0 Internacional

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10