Show simple item record

dc.contributor.authorMarbán Prieto, José María 
dc.contributor.authorArce Sánchez, Matías 
dc.contributor.authorConejo Garrote, Laura 
dc.contributor.authorCuida Gómez, María Astrid 
dc.contributor.authorMaroto Sáez, Ana Isabel 
dc.contributor.authorNovo Martín, María Luisa 
dc.contributor.authorPalacios Picos, Andrés 
dc.contributor.authorPalop del Río, Belén 
dc.date.accessioned2025-09-30T06:45:35Z
dc.date.available2025-09-30T06:45:35Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationBlanco, T. F., Núñez-García, C., Cañadas, M. C. y González-Calero, J. A. (Eds.). Investigación en Educación Matemática XXV. Santiago de Compostela: SEIEM, 2022, p. 6318.es
dc.identifier.isbn978-84-09-45038-1es
dc.identifier.urihttps://uvadoc.uva.es/handle/10324/78203
dc.descriptionProducción Científicaes
dc.description.abstractResumen no disponiblees
dc.format.extent1 p.es
dc.format.mimetypeapplication/pdfes
dc.language.isospaes
dc.publisherSociedad Española de Investigación en Educación Matemática (SEIEM)es
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleEvaluando el impacto de innovaciones metodológicas en el aula de matemáticas: una experiencia regionales
dc.title.alternativeAssessing the impact of methodological innovations in the mathematics classroom: a regional experiencees
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjectes
dc.rights.holder© Los autoreses
dc.relation.publisherversionhttps://www.seiem.es/acta/actas-xxv-seiem-santiago-de-compostela-2022/es
dc.title.eventInvestigación en Educación Matemática XXVes
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.type.hasVersioninfo:eu-repo/semantics/acceptedVersiones
dc.subject.unesco12 Matemáticases
dc.subject.unesco5801.07 Métodos Pedagógicoses


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record