Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:https://uvadoc.uva.es/handle/10324/80375
Título
The Manifold Nature of Bilingual Education
Año del Documento
2020-03-30
Descripción
Producción Científica
Documento Fuente
Reseña de Badwan, K. (2022). The Manifold Nature of Bilingual Education: edited by M. Teresa Calderón-Quindós, Natalia Barranco-Izquierdo and Tina Eisenrich, Cambridge Scholars, Newcastle, 2020. £58.99, ISBN: 1-5275-4670-5. International Journal of Bilingual Education and Bilingualism, 25(8), 3129–3131. https://doi.org/10.1080/13670050.2022.2061307
Resumen
This book shows how formal, non-formal, and informal education shape bilingual minds. It examines how societies influence language education, covering foreign language schooling, native bilingualism, and societal stances towards bilingualism.
Materias (normalizadas)
Language and education
Language teaching & learning (other than ELT)
Bilingualism & multilingualism
Sociolinguistics
Palabras Clave
Bilingualism, language education, native bilingualism, social influence
ISBN
ISBN: 1-5275-4670-5
Version del Editor
Propietario de los Derechos
Cambridge Scholars
Idioma
eng
Tipo de versión
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Derechos
restrictedAccess
Aparece en las colecciones
Ficheros en el ítem
Nombre:
Tamaño:
2.208Mb
Formato:
Adobe PDF
Descripción:
Portada y contraportada, índice e intriducción de las editoras










