RT info:eu-repo/semantics/article T1 Nola egin ebaluazio formatiboa eta konpartitua ­ Gorputz-Hezkuntzan? A1 López Pastor, Víctor Manuel K1 Educación Física K1 Alumnos - Evaluación K1 Evaluación en educación K1 5312.04 Educación AB Ebaluazio-hezitzaileak hainbat funtzio bete ditzake: diagnostikoa, formatiboa, sumatiboa, kalifikatzailea, hautatzailea (selektiboa), sailkatzailea, multzokatzailea, eta abar. Zoritxarrez, ohikoena, batez ere harenfuntzio kalifikatzailea eta hautatzailea erabiltzea da; hau da, hezitzaile gehienek kalifikatzeko ebaluatzen dute soilik, hiruhilabetearen eta ikasturte bakoitzaren amaieran nota bat jartzeko. [Texto extraído del artículo de Víctor Manuel López Pastor]. PB Xangorin SN 1135-4690 YR 2012 FD 2012 LK https://uvadoc.uva.es/handle/10324/53939 UL https://uvadoc.uva.es/handle/10324/53939 LA eus NO Hik hasi:euskal heziketarako aldizkaria, 2012, Nº. 173, pp. 36-38 NO Producción Científica DS UVaDOC RD 08-ago-2024