TY - JOUR AU - Martínez Mínguez, Lurdes AU - Valles Rapp, Cristina AU - Romero Martín, María del Rosario PY - 2015 SN - 1989-3477 UR - https://uvadoc.uva.es/handle/10324/53811 AB - El objetivo de este estudio es analizar las ventajas e inconvenientes que encuentra el alumnado universitario que cursa asignaturas que implementan sistemas de evaluación formativa de competencias. Desde una metodología cuantitativa, descriptiva y no... AB - L’objectiu d’aquest estudi és analitzar els avantatges i inconvenients que troba l’alumnat universitari que cursa assignatures en les quals s’implementen sistemes d’avaluació formativa de competències. Des d’una metodologia quantitativa, descriptiva i... AB - The objective of this study is analyzing the advantages and disadvantages of university students who study subjects that develop systems of skills formative assessment. Following a quantitative, descriptive and non-competitive methodology, we have... LA - spa PB - Universitat de València KW - Educación superior KW - Estudiantes universitarios KW - Alumnos - Evaluación KW - Evaluación en educación KW - Educación basada en competencias TI - Estudiantes universitarios: ventajas e inconvenientes de la evaluación formativa T2 - Estudiants universitaris: avantatges i inconvenient de l’avaluació formativa DO - 10.7203/attic.14.4217 ER -