TY - JOUR AU - López Vidales, Nereida AU - Gómez Rubio, Leire AU - Redondo García, Marta María PY - 2014 SN - 1137-1102 UR - https://uvadoc.uva.es/handle/10324/57198 AB - La cultura digital ha cambiado el consumo de los medios de comunicación, especialmente entre los jóvenes. La radio se ha adaptado tecnológicamente a la red pero no ha realizado el mismo esfuerzo en la transformación de sus contenidos, que siguen... AB - Kultura digitalak hedabideen kontsumoa aldatu egin du, bereziki gazteen artean. Irratiaren teknologia interneten ezaugarrietara moldatu da, baina ez du egin esfortzu berbera bere edukiak eraldatzeko: horiek betikoak dira oraindik, entzule gazteen... AB - Digital culture has changed media consumption, particularly among young people. The Radio has adapted its technology to internet but has not made the same effort to transform their contents, that remain traditional, without considering new demands of... LA - spa PB - Universidad del País Vasco KW - Radio KW - Jóvenes KW - Internet KW - Tecnología de la información KW - Cultura digital KW - Música KW - Entretenimiento KW - Consumo TI - La radio de las nuevas generaciones de jóvenes españoles: Hacia un consumo on line de música y entretenimiento T2 - Gazte espainolen belaunaldi berrien irratia: Musika eta entretenimenduaren online kontsumorantz ER -