TY - THES A3 - Camarero Izquierdo, María Carmen A3 - San José Cabezudo, Rebeca AU - Oltra González, Itziar PY - 2024 UR - https://uvadoc.uva.es/handle/10324/68273 AB - This doctoral thesis aims to provide a new perspective on the study of social media marketing, addressing the phenomenon in a global way as opposed to adopting an isolated and de-contextualised approach. Social networks are today a key tool for... AB - Esta tesis doctoral tiene como objetivo proporcionar una nueva perspectiva en el estudio del social media marketing, abordando el fenómeno de manera global en contraposición a adoptar un enfoque aislado y descontextualizado. Las redes sociales son hoy... LA - eng KW - Redes sociales KW - Marketing KW - Marketing KW - Social media KW - Redes sociales KW - Brand strategy KW - Estrategia de marca KW - Communication KW - Comunicación TI - Brands’ strategic decisions in social media marketing: adoption, growth, and abandonment M3 - info:eu-repo/semantics/doctoralThesis DO - 10.35376/10324/68273 ER -