TY - THES A3 - Carrascal Tris, Diana AU - Serrano García, Nerea PY - 2024 UR - https://uvadoc.uva.es/handle/10324/72839 AB - This research analyzes how gamification, specifically Escape Rooms (ERs), contributes to improving students’ motivation in learning the English passive voice. The study analyzes the effectiveness of ERs in English as a Second Language (ESL) classrooms... AB - Este estudio analiza cómo la gamificación, en concreto los Escape Rooms (ERs), contribuye a mejorar la motivación de los estudiantes en el aprendizaje de la voz pasiva en inglés. El estudio analiza la eficacia de los ERs en las aulas de inglés para... LA - eng KW - Escape Rooms KW - Passive voice KW - Challenges KW - Bilinguals KW - Non-bilinguals KW - Motivation KW - Voz pasiva KW - Desafíos KW - Bilingües KW - No bilingües KW - Motivación TI - Grammatical Conspiracy Escape Room: an Educational Proposal to Revise the English Passive Voice M3 - info:eu-repo/semantics/masterThesis ER -