• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Stöbern

    Gesamter BestandBereicheErscheinungsdatumAutorenSchlagwortenTiteln

    Mein Benutzerkonto

    Einloggen
    Envíos recientes 
    •   UVaDOC Startseite
    • WISSENSCHAFTLICHE ARBEITEN
    • Departamentos
    • Dpto. Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal
    • Envíos recientes
    •   UVaDOC Startseite
    • WISSENSCHAFTLICHE ARBEITEN
    • Departamentos
    • Dpto. Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal
    • Envíos recientes
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Dpto. Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal: Envíos recientes

    Anzeige der Dokumente 1-5 von 525

      • Thumbnail

        Participación estudiantil y desarrollo de la competencia ciudadana en la escuela: apuntes para la formación del profesorado 

        López Messeguer, Rafael; Aparicio Herguedas, José LuisAutoridad UVA (2024)
      • Thumbnail

        The effect of assessment procedures in the development of competences during initial teacher education: A systematic review 

        Aparicio Herguedas, José LuisAutoridad UVA; Navarro Asencio, Enrique (2023)
      • Thumbnail

        Yes, I have a disability. Does it prevent me from being a PE teacher? A qualitative approach from the point of view of future PE teachers and their families 

        Hortigüela-Alcalá, David; Bores-García, Daniel; Barba-Martín, Raúl; González-Calvo, Gustavo (2021)
      • Thumbnail

        International Baccalaureate Primary Years Programme: a systematic review 

        Bores-García, Daniel; González-Calvo, Gustavo; Barba-Martín, Raúl A; García-Monge, Alfonso; Hortigüela-Alcalá, David (2023)
      • Thumbnail

        Formative and shared assessment in primary school PE curriculum: Teachers’ perceptions 

        Otero-Saborido, Fernando Manuel; González-Calvo, Gustavo; Hortigüela-Alcalá, David; Vázquez-Ramos, Francisco Javier (2023)

        Universidad de Valladolid

        Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10