• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

    All of UVaDOCCommunitiesBy Issue DateAuthorsSubjectsTitles

    My Account

    Login

    Statistics

    View Usage Statistics

    Share

    View Item 
    •   UVaDOC Home
    • UVA PUBLICATIONS
    • Revistas de la UVa
    • BSAA arte
    • BSAA arte - 2013 - Num. 79
    • View Item
    •   UVaDOC Home
    • UVA PUBLICATIONS
    • Revistas de la UVa
    • BSAA arte
    • BSAA arte - 2013 - Num. 79
    • View Item
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Export

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:http://uvadoc.uva.es/handle/10324/11556

    Título
    Gil de Encinas y Bartolomé de Santa Cruz en el retablo de Horcajo de las Torres (Ávila) y su relación con el taller del Maestro de Astorga
    Autor
    Fiz Fuertes, Irune RosarioAutoridad UVA
    Editor
    Ediciones Universidad de ValladolidAutoridad UVA
    Año del Documento
    2013
    Documento Fuente
    BSAA Arte: Boletín del Seminario de Estudios de Arte, 2013, N.79, pags.59-68
    Abstract
    La conexión entre la documentación y el análisis estilístico ha posibilitado vincular las tablas del retablo de Horcajo de las Torres (Ávila) con la prolífica escuela del Maestro de Astorga, especialmente con su producción zamorana, que se debe al pintor Gil de Encinas.
     
    Connection between documentation and formal analysis allows to link the Horcajo de las Torres’ altarpiece panels with the prolific school of Master of Astorga, especially with his production in Zamora, due to the painter Gil de Encinas.
    Materias (normalizadas)
    Arte
    ISSN
    1888-9751
    Idioma
    spa
    URI
    http://uvadoc.uva.es/handle/10324/11556
    Derechos
    openAccess
    Collections
    • BSAA arte - 2013 - Num. 79 [17]
    Show full item record
    Files in this item
    Nombre:
    BSAAArte-2013-79-GilEncinasBartolomeSantaCruzRetabloHorcajoTorres.pdf
    Tamaño:
    2.236Mb
    Formato:
    Adobe PDF
    Thumbnail
    FilesOpen
    Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalExcept where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10