• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

    All of UVaDOCCommunitiesBy Issue DateAuthorsSubjectsTitles

    My Account

    Login

    Discover

    AuthorCamarero Izquierdo, María Carmen (28)Acebes Senovilla, Fernando (19)Rodríguez Escudero, Ana Isabel (19)López Paredes, Adolfo (15)Pajares Gutiérrez, Javier (15)... View MoreDate Issued2020 - 2025 (63)2011 - 2019 (55)Formatoapplication/pdf (118)... View More
    feed
    DEP53 - Artículos de revista 
    •   UVaDOC Home
    • SCIENTIFIC PRODUCTION
    • Departamentos
    • Dpto. Organización de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados
    • DEP53 - Artículos de revista
    •   UVaDOC Home
    • SCIENTIFIC PRODUCTION
    • Departamentos
    • Dpto. Organización de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados
    • DEP53 - Artículos de revista
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    DEP53 - Artículos de revista

    Browse by

    By Issue DateAuthorsSubjectsTitles

    Search within this collection:

     

    Recent Submissions

    • Thumbnail

      Atención y emoción en spots televisivos. Un análisis desde la neurociencia 

      Martín Guerra, ElenaAutoridad UVA (2025)
    • Thumbnail

      Análisis cuantitativo de riesgos utilizando "MCSimulRisk" como herramienta didáctica 

      Acebes Senovilla, FernandoAutoridad UVA; Curto Lorenzo, David; Antón Heredero, Juan de; Villafáñez Cardeñoso, Félix AntonioAutoridad UVA (2024-04-01)
    • Thumbnail

      statistical inference in games: stability of pure equilibria 

      Izquierdo Millán, Luis Rodrigo; Izquierdo Millán, Segismundo SamuelAutoridad UVA (2025)
    • Thumbnail

      Las emociones del consumidor, fuente de datos para IA 

      Martín Guerra, ElenaAutoridad UVA (2024)
    • Thumbnail

      Walking on the tightrope: Unveiling the addictive power of hedonic motivations and marketing stimuli 

      Heredero, Laura Carmen; Camarero Izquierdo, María CarmenAutoridad UVA; Rodríguez Escudero, Ana IsabelAutoridad UVA (2025)

    View more

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10