• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

    All of UVaDOCCommunitiesBy Issue DateAuthorsSubjectsTitles

    My Account

    Login

    Statistics

    View Usage Statistics

    Share

    View Item 
    •   UVaDOC Home
    • FINAL DEGREE PROJECTS
    • Trabajos Fin de Grado UVa
    • View Item
    •   UVaDOC Home
    • FINAL DEGREE PROJECTS
    • Trabajos Fin de Grado UVa
    • View Item
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Export

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:http://uvadoc.uva.es/handle/10324/16305

    Título
    Propuestas para el desarrollo de la ruta auditiva desde la creación musical en Ed. Infantil
    Autor
    Díaz Plata, Eduardo
    Director o Tutor
    Cabeza Rodríguez, Pilar
    Editor
    Universidad de Valladolid. Facultad de Educación de PalenciaAutoridad UVA
    Año del Documento
    2015
    Titulación
    Grado en Educación Infantil
    Abstract
    El propósito de este trabajo es mostrar la vinculación existente entre las tres áreas mención de Expresión y comunicación artística y motricidad, a su vez se muestra la importancia de la ruta auditiva como base para una buena escucha y necesaria para conseguir aprendizaje vivencial en las aulas educación infantil. Las actividades desarrolladas en la mención y analizadas en este documento ponen de manifiesto las diferentes rutas trabajadas en cada área y la interdisplinariedad de cada una de ellas, haciendo patente como cada persona recibe y procesa la información de manera única y personalizada
     
    The purpose of this paper is to show the link between the three references to artistic expression and communication and motor areas in turn the importance of auditory route as a basis for good listening and necessary for experiential learning in classrooms shows education Children. The activities carried out in the reference and analyzed in this paper show the different routes worked in each area and interdisplinariedad of each, making clear how each person receives and processes information in a unique and personalized
    Materias (normalizadas)
    Ruta auditiva
    Idioma
    spa
    URI
    http://uvadoc.uva.es/handle/10324/16305
    Derechos
    openAccess
    Collections
    • Trabajos Fin de Grado UVa [32834]
    Show full item record
    Files in this item
    Nombre:
    TFG-L 994.pdf
    Tamaño:
    695.0Kb
    Formato:
    Adobe PDF
    Thumbnail
    FilesOpen
    Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalExcept where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10