• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Parcourir

    Tout UVaDOCCommunautésPar date de publicationAuteursSujetsTitres

    Mon compte

    Ouvrir une session

    Statistiques

    Statistiques d'usage de visualisation

    Compartir

    Voir le document 
    •   Accueil de UVaDOC
    • PUBLICATIONS SCIENTIFIQUES
    • Departamentos
    • Dpto. Teoría de la Señal y Comunicaciones e Ingeniería Telemática
    • DEP71 - Comunicaciones a congresos, conferencias, etc.
    • Voir le document
    •   Accueil de UVaDOC
    • PUBLICATIONS SCIENTIFIQUES
    • Departamentos
    • Dpto. Teoría de la Señal y Comunicaciones e Ingeniería Telemática
    • DEP71 - Comunicaciones a congresos, conferencias, etc.
    • Voir le document
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Exportar

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:http://uvadoc.uva.es/handle/10324/21375

    Título
    Orchestrating learning across spaces: Integrating heterogeneous technologies of the existing educational practice
    Autor
    Muñoz Cristobal, Juan AlbertoAutoridad UVA Orcid
    Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA Orcid
    Martínez Monés, AlejandraAutoridad UVA
    Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA Orcid
    Congreso
    OCCW15: Orchestrated Collaborative Classroom Workshop 2015
    Año del Documento
    2015
    Descripción Física
    5 P.
    Descripción
    Producción Científica
    Documento Fuente
    Muñoz-Cristóbal, J.A., Asensio-Pérez, J.I., Martínez-Monés, A., Dimitriadis, Y. (2015). Orchestrating learning across spaces: Integrating heterogeneous technologies of the existing educational practice. Proceedings of the Orchestrated Collaborative Classroom Workshop 2015 co-located with 11th International Conference on Computer Supported Collaborative Learning (CSCL 2015). Gothenburg, Sweden, June 7, 2015.
    Résumé
    Several approaches provide solutions for orchestrating across-spaces learning situations involving heterogeneous technologies. However, the learning situations that such systems support tend to be isolated from other activities and ICT tools of the teachers’ existing practice. We present some lessons learned during our research in the field, which can be used as guidelines to design systems for the orchestration of across-spaces settings that integrate multiple technologies already in use by teachers.
    Materias (normalizadas)
    Realidad virtual
    Patrocinador
    Junta de Castilla y León (programa de apoyo a proyectos de investigación - Ref. VA277U14)
    Version del Editor
    http://ceur-ws.org/Vol-1411/
    Idioma
    eng
    URI
    http://uvadoc.uva.es/handle/10324/21375
    Derechos
    openAccess
    Aparece en las colecciones
    • DEP71 - Comunicaciones a congresos, conferencias, etc. [129]
    Afficher la notice complète
    Fichier(s) constituant ce document
    Nombre:
    Orchestrating learning across spaces-02.pdf
    Tamaño:
    147.3Ko
    Formato:
    Adobe PDF
    Thumbnail
    Voir/Ouvrir
    Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalExcepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10