• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Stöbern

    Gesamter BestandBereicheErscheinungsdatumAutorenSchlagwortenTiteln

    Mein Benutzerkonto

    Einloggen

    Statistik

    Benutzungsstatistik

    Compartir

    Dokumentanzeige 
    •   UVaDOC Startseite
    • STUDIENABSCHLUSSARBEITEN
    • Trabajos Fin de Máster UVa
    • Dokumentanzeige
    •   UVaDOC Startseite
    • STUDIENABSCHLUSSARBEITEN
    • Trabajos Fin de Máster UVa
    • Dokumentanzeige
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Exportar

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:http://uvadoc.uva.es/handle/10324/22282

    Título
    Contrasting CLIL and Traditional Second Language Acquisition Models: a Case Study in Primary Education.
    Autor
    Sánchez Díez, David
    Director o Tutor
    González-Cascos Jiménez, ElenaAutoridad UVA
    Durán Martínez, Ramiro
    Editor
    Universidad de Valladolid. Facultad de Filosofía y LetrasAutoridad UVA
    Año del Documento
    2016
    Titulación
    Máster en Estudios Ingleses Avanzados: Lenguas y Culturas en Contacto
    Zusammenfassung
    Many claims have been made for CLIL to be beneficial for formal mandatory education and particularly for the acquisition of a second language (Coyle, 2008; Eurydice, 2006; Lasagabaster, 2008; Marsh 2000). When this approach is adopted by teachers in order to teach a content area in a foreign language, traditional second language teaching models based on a more linear and formal structure, such as PPP (presentation, practice, production), are left aside. The choice of the teaching model will influence the student´s learning on both content and second language acquisition. This case study will contrast the results of two methodologies, a CLIL project and a traditional linear unit, when applied into two different groups of Year Five Primary Education students at a Spanish bilingual school.
    Materias (normalizadas)
    Inglés (Lengua) - Estudio y enseñanza
    Inglés (Lengua) - Metodología
    Departamento
    Departamento de Filología Inglesa
    Idioma
    eng
    URI
    http://uvadoc.uva.es/handle/10324/22282
    Derechos
    openAccess
    Aparece en las colecciones
    • Trabajos Fin de Máster UVa [7158]
    Zur Langanzeige
    Dateien zu dieser Ressource
    Nombre:
    TFM_F_2016_91.pdf
    Tamaño:
    1.274Mb
    Formato:
    Adobe PDF
    Thumbnail
    Öffnen
    Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalSolange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10