• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Parcourir

    Tout UVaDOCCommunautésPar date de publicationAuteursSujetsTitres

    Mon compte

    Ouvrir une session

    Descubre

    AuteurAlmond, Len (1)Bouthier, Daniel (1)Butler, Joy (1)Castejón Oliva, Francisco Javier (1)García López, Luis Miguel (1)... másFecha2015 (6)Formatoapplication/pdf (6)... más
    feed
    Ágora para la educación física y el deporte - 2015 - Vol. 17-1 
    •   Accueil de UVaDOC
    • PUBLICATIONS DE L' UNIVERSITÉ
    • Revistas de la UVa
    • Ágora para la educación física y el deporte
    • Ágora para la educación física y el deporte - 2015 - Vol. 17-1
    •   Accueil de UVaDOC
    • PUBLICATIONS DE L' UNIVERSITÉ
    • Revistas de la UVa
    • Ágora para la educación física y el deporte
    • Ágora para la educación física y el deporte - 2015 - Vol. 17-1
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Ágora para la educación física y el deporte - 2015 - Vol. 17-1

    Parcourir par

    Par date de publicationAuteursSujetsTitres

    Rechercher dans cette collection :

     

    Soumissions récentes

    • Thumbnail

      Game-centered approaches in a PETE program 

      Walton-Fisette, Jennifer L.; Mitchell, Stephen A. (2015)
    • Thumbnail

      Modelos para una enseñanza comprensiva del deporte. Espacios comunes para el encuentro (y algún desencuentro) 

      López Ros, Víctor; Castejón Oliva, Francisco Javier; Bouthier, Daniel; Llobet i Martí, Bernat (2015)
    • Thumbnail

      Applying the expertise from Play Practice and complexity perspectives to transform coaching and teaching practice 

      Piltz, Wendy (2015)
    • Thumbnail

      Rethinking Teaching Games for Understanding 

      Almond, Len (2015)
    • Thumbnail

      TGfU and its governance: from conception to special interest group 

      Butler, Joy; Ovens, Alan (2015)

    Más

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10