• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Stöbern

    Gesamter BestandBereicheErscheinungsdatumAutorenSchlagwortenTiteln

    Mein Benutzerkonto

    Einloggen

    Statistik

    Benutzungsstatistik

    Compartir

    Dokumentanzeige 
    •   UVaDOC Startseite
    • PUBLIKATIONEN DER UVA
    • Revistas de la UVa
    • Ágora para la educación física y el deporte
    • Ágora para la educación física y el deporte - 2003 - Num. 2-3
    • Dokumentanzeige
    •   UVaDOC Startseite
    • PUBLIKATIONEN DER UVA
    • Revistas de la UVa
    • Ágora para la educación física y el deporte
    • Ágora para la educación física y el deporte - 2003 - Num. 2-3
    • Dokumentanzeige
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Exportar

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:http://uvadoc.uva.es/handle/10324/23646

    Título
    Enseñanza de los juegos para la comprensión: perspectiva situada en el aprendizaje de los estudiantes
    Autor
    Kirk, David
    Brooker, Ross
    Braiuka, Sandy
    Editor
    Ediciones Universidad de ValladolidAutoridad UVA
    Año del Documento
    2003
    Documento Fuente
    Agora para la educación física y el deporte, 2003, N.2, pags.154-164
    Zusammenfassung
    This paper draws on a TGFU approach to junior high school basketball to develop a situated perspective on student learning. The paper offers an interpretation of student learning from a situated learning perspective. Analysis of 3 critical incidents expressed as vignettes focuses on the perceptual-physical, social-interactive and institutional-cultural dimensions of learning.
    ISSN
    1578-2174
    Idioma
    spa
    URI
    http://uvadoc.uva.es/handle/10324/23646
    Derechos
    openAccess
    Aparece en las colecciones
    • Ágora para la educación física y el deporte - 2003 - Num. 2-3 [14]
    Zur Langanzeige
    Dateien zu dieser Ressource
    Nombre:
    AEFD-2003-2y3-enseñanza-juegos-comprensión.pdf
    Tamaño:
    32.22Kb
    Formato:
    Adobe PDF
    Thumbnail
    Öffnen
    Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalSolange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10