• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Parcourir

    Tout UVaDOCCommunautésPar date de publicationAuteursSujetsTitres

    Mon compte

    Ouvrir une session

    Statistiques

    Statistiques d'usage de visualisation

    Compartir

    Voir le document 
    •   Accueil de UVaDOC
    • PUBLICATIONS SCIENTIFIQUES
    • Departamentos
    • Dpto. Teoría de la Señal y Comunicaciones e Ingeniería Telemática
    • DEP71 - Comunicaciones a congresos, conferencias, etc.
    • Voir le document
    •   Accueil de UVaDOC
    • PUBLICATIONS SCIENTIFIQUES
    • Departamentos
    • Dpto. Teoría de la Señal y Comunicaciones e Ingeniería Telemática
    • DEP71 - Comunicaciones a congresos, conferencias, etc.
    • Voir le document
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Exportar

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:http://uvadoc.uva.es/handle/10324/24932

    Título
    A system for gamifying ubiquitous learning situations supported by multiple technologies
    Otros títulos
    ITS 2016
    Autor
    Ortega Arranz, AlejandroAutoridad UVA
    Muñoz Cristobal, Juan AlbertoAutoridad UVA Orcid
    Martínez Monés, AlejandraAutoridad UVA
    Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA Orcid
    Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA Orcid
    Congreso
    International Conference on Intelligent Tutoring Systems, ITS 2016, (13º. 2016. Zagreb, Croatia).
    Año del Documento
    2016
    Editorial
    Springer
    Descripción
    Producción Científica
    Documento Fuente
    Ortega-Arranz, A., Muñoz-Cristóbal, J.A., Martínez-Monés, A., Bote-Lorenzo, M.L., Asensio-Pérez, J.I. A System for Gamifying Ubiquitous Learning Situations Supported by Multiple Technologies. Proceedings of the 13th International Conference on Intelligent Tutoring Systems, ITS 2016, Zagreb, Croatia, June 2016.
    Résumé
    Gamification is the use of game design elements in non-game contexts, and it has reported potential benefits for students. However, the proposals supporting teachers to create gamified ubiquitous learning situations are tied to specific activities and enactment technologies. To start addressing this issue, we propose a system to help teachers design and deploy these situations involving a variety of technologies frequently used in education
    Palabras Clave
    Aprendizaje ubicuo
    ISBN
    9783319395838
    DOI
    10.1007/978-3-319-39583-8
    Patrocinador
    Ministerio de Economía, Industria y Competitividad (Project TIN2014-53199-C3-2-R)
    Junta de Castilla y León (programa de apoyo a proyectos de investigación - Ref. VA277U14)
    Version del Editor
    http://www.springer.com/us/book/9783319395821
    Idioma
    eng
    URI
    http://uvadoc.uva.es/handle/10324/24932
    Derechos
    openAccess
    Aparece en las colecciones
    • DEP71 - Comunicaciones a congresos, conferencias, etc. [125]
    Afficher la notice complète
    Fichier(s) constituant ce document
    Nombre:
    system-gamifying-[ITS2016] Ortega-Arranz et al_doc&poster.pdf
    Tamaño:
    3.153Mo
    Formato:
    Adobe PDF
    Thumbnail
    Voir/Ouvrir
    Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalExcepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10