• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

    All of UVaDOCCommunitiesBy Issue DateAuthorsSubjectsTitles

    My Account

    Login

    Statistics

    View Usage Statistics

    Share

    View Item 
    •   UVaDOC Home
    • FINAL DEGREE PROJECTS
    • Trabajos Fin de Grado UVa
    • View Item
    •   UVaDOC Home
    • FINAL DEGREE PROJECTS
    • Trabajos Fin de Grado UVa
    • View Item
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Export

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:http://uvadoc.uva.es/handle/10324/25601

    Título
    The use of ICTs through history in a practical english lesson
    Autor
    Ruiz Díez, Ana María
    Director o Tutor
    Pastor Ramos, María EugeniaAutoridad UVA
    Editor
    Universidad de Valladolid. Facultad de Filosofía y LetrasAutoridad UVA
    Año del Documento
    2017
    Titulación
    Grado en Estudios Ingleses
    Abstract
    This Final Project has been designed and developed in order to show a different point of view of Education, and more concretely, we will deal with the English language teaching. One of the objectives is to show the utility of the integration of technological elements within an English classroom of the third year of Secondary Education. Besides, another key aspect of this project is that the students will also have to work on English History as the topic for developing their abilities in the four basic language skills in English. Therefore, this project is focused on the improvement of the four basic skills using ICT tools as an essential element in the development of activities, and on the other hand, on the contribution to the acquisition of the English History as a main topic.
     
    Este Trabajo Fin de Grado ha sido diseñado y desarrollado con el objetivo de mostrar un punto de vista diferente en la educación, en concreto, en la enseñanza del inglés. Uno de los objetivos es mostrar la utilidad de la integración de elementos tecnológicos dentro del aula de inglés impartido en el tercer curso de la Educación Secundaria Obligatoria. Además, otro punto clave es que los alumnos también tendrán que trabajar la historia de Inglaterra como tema principal para desarrollar sus habilidades en las cuatro competencias básicas en lengua Inglesa. Por lo tanto, este TFG se centra en la mejora de las competencias básicas usando las TICs como un elemento de trabajo esencial y, por otra parte, la adquisición de la historia de Inglaterra como tema de trabajo.
    Palabras Clave
    Project
    History
    English
    Language
    ICT tools
    Skills
    Trabajo
    Historia
    Lengua
    Inglés
    TICs
    Habilidades
    Departamento
    Departamento de Filología Inglesa
    Idioma
    eng
    URI
    http://uvadoc.uva.es/handle/10324/25601
    Derechos
    openAccess
    Collections
    • Trabajos Fin de Grado UVa [30948]
    Show full item record
    Files in this item
    Nombre:
    TFG_F_2017_113.pdf
    Tamaño:
    1.790Mb
    Formato:
    Adobe PDF
    Thumbnail
    FilesOpen
    Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalExcept where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10