• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

    All of UVaDOCCommunitiesBy Issue DateAuthorsSubjectsTitles

    My Account

    Login

    Statistics

    View Usage Statistics

    Share

    View Item 
    •   UVaDOC Home
    • FINAL DEGREE PROJECTS
    • Trabajos Fin de Grado UVa
    • View Item
    •   UVaDOC Home
    • FINAL DEGREE PROJECTS
    • Trabajos Fin de Grado UVa
    • View Item
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Export

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:http://uvadoc.uva.es/handle/10324/26540

    Título
    El uso del cuento como recurso dinamizador en Educación Infantil en un centro bilingüe
    Autor
    González Prádanos, Inés
    Director o Tutor
    Laorga Sánchez, IldaAutoridad UVA
    Editor
    Universidad de Valladolid. Facultad de Educación de PalenciaAutoridad UVA
    Año del Documento
    2017
    Titulación
    Grado en Educación Infantil
    Abstract
    El presente trabajo se centra en la enseñanza-aprendizaje del inglés a través del cuento como recurso dinamizador en una clase del primer curso del segundo ciclo de Educación Infantil en un contexto bilingüe. Se presenta un diseño en el que se han seleccionado dos cuentos de la literatura inglesa, cuyo trabajo en el aula se va a enfocar de dos formas distintas. Con ello se pretende plantear sesiones de inglés más dinámicas y atractivas para el alumnado.
     
    The present work is focused on the teaching and learning of English through story as a stimulating resource in Early Years, in a three year old classroom. The design, carried out within a bilingual context, presents two English literature stories selected to work in a different way. This pretends to make English classes more dynamic and attractive for the pupils.
    Materias (normalizadas)
    Bilingüismo
    Cuentos
    Palabras Clave
    Literatura infantil
    Cuentos
    Lengua inglesa
    Bilingüismo
    Storytelling
    Idioma
    spa
    URI
    http://uvadoc.uva.es/handle/10324/26540
    Derechos
    openAccess
    Collections
    • Trabajos Fin de Grado UVa [31257]
    Show full item record
    Files in this item
    Nombre:
    TFG-L1708.pdf
    Tamaño:
    809.7Kb
    Formato:
    Adobe PDF
    Thumbnail
    FilesOpen
    Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalExcept where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10