• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Stöbern

    Gesamter BestandBereicheErscheinungsdatumAutorenSchlagwortenTiteln

    Mein Benutzerkonto

    Einloggen

    Statistik

    Benutzungsstatistik

    Compartir

    Dokumentanzeige 
    •   UVaDOC Startseite
    • WISSENSCHAFTLICHE ARBEITEN
    • Grupos de Investigación
    • Entornos de Computación Avanzada y Sistemas de Interacción Multimodal (ECA-SIMM)
    • ECA-SIMM - Comunicaciones a congresos, conferencias, etc.
    • Dokumentanzeige
    •   UVaDOC Startseite
    • WISSENSCHAFTLICHE ARBEITEN
    • Grupos de Investigación
    • Entornos de Computación Avanzada y Sistemas de Interacción Multimodal (ECA-SIMM)
    • ECA-SIMM - Comunicaciones a congresos, conferencias, etc.
    • Dokumentanzeige
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Exportar

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:http://uvadoc.uva.es/handle/10324/27847

    Título
    Playing around Minimal Pairs to improve pronunciation training
    Autor
    Tejedor García, CristianAutoridad UVA Orcid
    Cardeñoso Payo, ValentínAutoridad UVA Orcid
    Cámara Arenas, EnriqueAutoridad UVA Orcid
    González Ferreras, CésarAutoridad UVA Orcid
    Escudero Mancebo, DavidAutoridad UVA Orcid
    Congreso
    Workshop on Feedback in Pronunciation Training. IFCASL.
    Año del Documento
    2015
    Zusammenfassung
    Computer Assisted Pronunciation Training (CAPT) apps are becoming widespread to aid learning new languages. However, they are still highly criticized for the lack of the unreplaceable need of direct feedback from a human expert. The combination of the right learning methodology with a gamification design strategy can, nevertheless, increase engagement and provide adequate feedback while keeping users active and comfortable.
    Idioma
    eng
    URI
    http://uvadoc.uva.es/handle/10324/27847
    Derechos
    openAccess
    Aparece en las colecciones
    • ECA-SIMM - Comunicaciones a congresos, conferencias, etc. [11]
    Zur Langanzeige
    Dateien zu dieser Ressource
    Nombre:
    tejedor15.pdf
    Tamaño:
    19.22Kb
    Formato:
    Adobe PDF
    Thumbnail
    Öffnen
    Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalSolange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10