• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo UVaDOCComunidadesPor fecha de publicaciónAutoresMateriasTítulos

    Mi cuenta

    Acceder

    Descubre

    AutorFernández Fuertes, Raquel (17)Sánchez Calderón, Silvia (6)Álvarez de la Fuente, María Esther (5)Gómez Carrero, Tamara (3)Liceras, Juana M. (3)... másFecha2020 - 2024 (10)2010 - 2019 (8)2005 - 2009 (1)Formatoapplication/pdf (19)... más
    Buscar 
    •   UVaDOC Principal
    • PRODUCCIÓN CIENTÍFICA
    • Grupos de Investigación
    • Laboratorio de Adquisición del Lenguaje (UVALAL)
    • UVALAL - Artículos de revista
    • Buscar
    •   UVaDOC Principal
    • PRODUCCIÓN CIENTÍFICA
    • Grupos de Investigación
    • Laboratorio de Adquisición del Lenguaje (UVALAL)
    • UVALAL - Artículos de revista
    • Buscar
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Buscar

    Mostrar filtros avanzadosOcultar filtros avanzados

    Filtros

    Use filtros para refinar sus resultados.

    Mostrando ítems 1-10 de 19

    • Opciones de clasificación:
    • Relevancia
    • Título Asc
    • Título Desc
    • Fecha Asc
    • Fecha Desc
    • Resultados por página:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    • 1
    • 2
    Thumbnail

    Acquisition of modal readings of the Imperfect tense in L2 Spanish 

    Mañas Navarrete, Iban; Rosado Villegas, Elisa; Mujcinovic, SonjaAutoridad UVA; Fullana Rivera, Natalia (2024)
    Thumbnail

    Activation and local inhibition in the bilingual child’s processing of codeswitching 

    Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA; Gómez Carrero, TamaraAutoridad UVA; Liceras, Juana M. (2024)
    Thumbnail

    Who does it better? The acquisition of Spanish grammatical gender by L1 English and L1 Russian adults 

    Gómez Carrero, TamaraAutoridad UVA; Ogneva, Anastasiia (2024)
    Thumbnail

    Characterizing natural interpreters’ attitudes towards interpreting: The effect of experimental contexts 

    Álvarez de la Fuente, María EstherAutoridad UVA; Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA (2024)
    Thumbnail

    Are there biological gender differences at the early stages of first language acquisition when producing double object constructions and to/for-datives? 

    Sánchez Calderón, SilviaAutoridad UVA; Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA (2023)
    Thumbnail

    When teaching works and time helps: Noun modification in L2 English school children 

    Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA; Gómez Garzaran, EduardoAutoridad UVA; Mujcinovic, SonjaAutoridad UVA; Mañas Navarrete, Iban (2022)
    Thumbnail

    The acquisition of English active and passive monotransitive constructions by English–Spanish simultaneous bilingual children 

    Sánchez Calderón, SilviaAutoridad UVA; Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA (2022)
    Thumbnail

    Bilingual and monolingual children's acquisition of Spanish dative alternation structures: order of acquisition and adult input effects 

    Sánchez Calderón, SilviaAutoridad UVA; Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA (2020)
    Thumbnail

    Is explicit instruction effective? The learning of English noun-noun and adjective-noun structures by L1 Spanish school children (¿Es efectiva la instrucción explícita? El aprendizaje de las estructuras nombre-nombre y adjetivo-nombre del inglés por escolares de L1 español) 

    Gómez Garzaran, EduardoAutoridad UVA; Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA (2020)
    Thumbnail

    The syntactic status of English dative alternation structures in bilingual and in monolingual acquisition data 

    Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA; Sánchez Calderón, SilviaAutoridad UVA (2020)
    • 1
    • 2

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10