• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

    All of UVaDOCCommunitiesBy Issue DateAuthorsSubjectsTitles

    My Account

    Login

    Statistics

    View Usage Statistics

    Share

    View Item 
    •   UVaDOC Home
    • FINAL DEGREE PROJECTS
    • Trabajos Fin de Grado UVa
    • View Item
    •   UVaDOC Home
    • FINAL DEGREE PROJECTS
    • Trabajos Fin de Grado UVa
    • View Item
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Export

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:http://uvadoc.uva.es/handle/10324/39489

    Título
    Análisis de la comunicación on line en Instagram de Bimani 13
    Autor
    Sánchez Vasco, Virginia
    Director o Tutor
    Martínez Sanz, RaquelAutoridad UVA
    Año del Documento
    2019
    Titulación
    Grado en Periodismo
    Abstract
    El trabajo analiza la comunicación en Instagram de la firma de moda Bimani 13 a lo largo de su proceso de cambio de nombre. Una situación delicada para cualquier empresa que puede llegar a convertirse en una crisis que termine con la vida del negocio y a la que esta marca ha conseguido sobrevivir. Además, el estudio trata de indagar en los nuevos métodos de comunicación online, con especial interés en la teoría del Social Commerce por la que se optimizan las redes sociales para mejorar el volumen de ventas. Finalmente, esta investigación trata de conocer cómo ha sido la comunicación de Bimani 13 durante ese tiempo, cómo evoluciona y de qué manera utiliza las redes sociales en su beneficio.
     
    The work analyzes the communication on Instagram of the fashion brand Bimani 13 throughout its name change process. A dangerous situation for any company that could become a crisis and finish the business’ life. In addition, the study tries to investigate the new methods of online communication, with special interest in the Social Commerce theory, by which social networks are optimized to improve sales. Finally, this research is about knowing how Bimani 13 has been communicating during that phase, how it evolves and how it uses social networks to its advantage.
    Materias Unesco
    5506.11 Historia del Periodismo
    Palabras Clave
    Comunicación corporativa - crisis
    Corporate communication - crisis
    Idioma
    spa
    URI
    http://uvadoc.uva.es/handle/10324/39489
    Derechos
    openAccess
    Collections
    • Trabajos Fin de Grado UVa [30857]
    Show full item record
    Files in this item
    Nombre:
    TFG_F_2019_105.pdf
    Tamaño:
    743.4Kb
    Formato:
    Adobe PDF
    Thumbnail
    FilesOpen
    Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternacionalExcept where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10