• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Parcourir

    Tout UVaDOCCommunautésPar date de publicationAuteursSujetsTitres

    Mon compte

    Ouvrir une session

    Statistiques

    Statistiques d'usage de visualisation

    Compartir

    Voir le document 
    •   Accueil de UVaDOC
    • PROJET DE FIN D'ÉTUDES
    • Trabajos Fin de Grado UVa
    • Voir le document
    •   Accueil de UVaDOC
    • PROJET DE FIN D'ÉTUDES
    • Trabajos Fin de Grado UVa
    • Voir le document
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Exportar

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:http://uvadoc.uva.es/handle/10324/39676

    Título
    Bringing science to life: the benefits of storytelling in non-linguistic disciplines
    Autor
    Eisenrich, Cristin Tina
    Director o Tutor
    Barranco Izquierdo, NataliaAutoridad UVA
    Editor
    Universidad de Valladolid. Facultad de Educación y Trabajo SocialAutoridad UVA
    Año del Documento
    2019
    Titulación
    Grado en Educación Primaria
    Résumé
    This Final Degree Project focuses on reading as a fundamental skill for the teaching of a foreign language at the Primary Education level. The first objective, therefore, is to account for the benefits of reading in the process of teaching and learning languages. The second objective is dedicated to the presentation of different ways of incorporating reading in the classroom. The third and final objective is to create a collection of possible literary resources that can be used for the subject of Natural Science.
     
    Este Trabajo Fin de Grado focaliza en la lectura como destreza fundamental para la enseñanza de una lengua extranjera en niveles de la Educación Primaria. El primer objetivo, por ende, es dar cuenta de los beneficios de la lectura en el proceso de enseñanza y aprendizaje de lenguas. El segundo objetivo se dedica a la presentación de distintas formas de incorporar la lectura en el aula. El tercer y último objetivo es crear una retahíla de posibles recursos literarios que se pueden utilizar para la asignatura de Ciencias Naturales.
    Palabras Clave
    Read-alouds
    Shared reading
    Free voluntary reading
    Incidental learning
    Idioma
    eng
    URI
    http://uvadoc.uva.es/handle/10324/39676
    Derechos
    openAccess
    Aparece en las colecciones
    • Trabajos Fin de Grado UVa [30857]
    Afficher la notice complète
    Fichier(s) constituant ce document
    Nombre:
    TFG-G3975.pdf
    Tamaño:
    887.6Ko
    Formato:
    Adobe PDF
    Thumbnail
    Voir/Ouvrir
    Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternacionalExcepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10