• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

    All of UVaDOCCommunitiesBy Issue DateAuthorsSubjectsTitles

    My Account

    Login

    Statistics

    View Usage Statistics

    Share

    View Item 
    •   UVaDOC Home
    • FINAL DEGREE PROJECTS
    • Trabajos Fin de Grado UVa
    • View Item
    •   UVaDOC Home
    • FINAL DEGREE PROJECTS
    • Trabajos Fin de Grado UVa
    • View Item
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Export

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:http://uvadoc.uva.es/handle/10324/45943

    Título
    Didactic proposal to promote dramatization through scaffolding and cooperative work in the acquisition of a foreign language
    Autor
    Caminero Blanco, Laura
    Director o Tutor
    San José Rico, PatriciaAutoridad UVA
    Editor
    Universidad de Valladolid. Facultad de Educación de PalenciaAutoridad UVA
    Año del Documento
    2020
    Titulación
    Grado en Educación Primaria
    Abstract
    During this Final Degree Project, I justify why I am designing an alternative work system focused on working with comparative adjectives in English through literature, more specifically through dramatization using Scaffolding method, and through cooperative work in a year four class. First, I explain the different theories, concepts and views from authors related to the proposal. Then, I explain the activities I have planned, the objectives and the evaluation. I have carried out this project with the aim of proving that English can be taught and learned in a playful and meaningful way using dramatization as an educational tool.
     
    Durante este Trabajo Fin de Grado, justifico por qué he diseñado un sistema de trabajo alternativo basado en trabajar los adjetivos comparativos a través de la literatura, más concretamente con la dramatización, utilizando la técnica del andamiaje y a través del trabajo cooperativo en una clase del cuarto curso de Educación Primaria. Primero, explico las diferentes teorías, conceptos y opiniones de algunos autores relacionados con la propuesta. Después, explico las actividades que he planificado, sus objetivos y la evaluación. He llevado a cabo este proyecto con el objetivo de demostrar que se puede enseñar y aprender inglés de una manera lúdica y significativa utilizando la dramatización como recurso educativo.
    Materias Unesco
    5801.07 Métodos Pedagógicos
    Palabras Clave
    Alternative work system
    Comparatives
    Idioma
    eng
    URI
    http://uvadoc.uva.es/handle/10324/45943
    Derechos
    openAccess
    Collections
    • Trabajos Fin de Grado UVa [30857]
    Show full item record
    Files in this item
    Nombre:
    TFG-L2704.pdf
    Tamaño:
    1.374Mb
    Formato:
    Adobe PDF
    Thumbnail
    FilesOpen
    Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternacionalExcept where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10