• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Stöbern

    Gesamter BestandBereicheErscheinungsdatumAutorenSchlagwortenTiteln

    Mein Benutzerkonto

    Einloggen

    Entdecke

    AutorValero Matas, Jesús Alberto (2)Arroyave Rincón, Juliana (1)Baleriola, Enrique (1)Bermúdez Tobón, John Enrique (1)Blanco Ruiz, Marian (1)... mehrErscheinungsdatum2021 (12)Formatoapplication/pdf (12)... mehr
    Suche 
    •   UVaDOC Startseite
    • PUBLIKATIONEN DER UVA
    • Revistas de la UVa
    • Sociología y tecnociencia: Revista digital de sociología del sistema tecnocientífico
    • Sociología y tecnociencia - 2021 - Vol.11 Núm. 1 Extra
    • Suche
    •   UVaDOC Startseite
    • PUBLIKATIONEN DER UVA
    • Revistas de la UVa
    • Sociología y tecnociencia: Revista digital de sociología del sistema tecnocientífico
    • Sociología y tecnociencia - 2021 - Vol.11 Núm. 1 Extra
    • Suche
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Suche

    Mostrar filtros avanzadosOcultar filtros avanzados

    Filter

    Verwenden Sie Filter, um die Suchergebnisse zu verfeinern.

    Anzeige der Dokumente 1-10 von 12

    • Sortiermöglichkeiten:
    • Relevanz
    • Titel aufsteigend
    • Titel absteigend
    • Erscheinungsdatum aufsteigend
    • Erscheinungsdatum absteigend
    • Ergebnisse pro Seite:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    • 1
    • 2
    Thumbnail

    STEM+H experiences in officials’ schools in Medellín: factors that prevail in its implementation 

    Cano, Lina; Montes Bermúdez, David; Díaz Arango, Valeria (2021)
    Thumbnail

    E-learning is neither good or bad, nor is it neutral. Some thoughts on the effects of COVID-19 in education 

    Baleriola, Enrique; Contreras Villalobos, Tabata (2021)
    Thumbnail

    Present and future of STEM training: challenges and defiance 

    Harman Canalle, Úrsula Andrea (2021)
    Thumbnail

    The perception of STEM training among university women. Descriptive study of the Palencia Campus of the University of Valladolid 

    Callejo Maudes, JavierAutoridad UVA; Valero Matas, Jesús AlbertoAutoridad UVA; Fernández Tijero, María CarmenAutoridad UVA; Ortego Osa, JesúsAutoridad UVA (2021)
    Thumbnail

    How do we ensure that STEM career education is training the professionals who need STI policies oriented towards global challenges? Reflections on the role of the humanities and social sciences in the formation of interdisciplinary perspectives 

    Marcone Flores, Giancarlo (2021)
    Thumbnail

    Investigating electronic government maturity models 

    Khademi, Seyyed Reza; Khademi, Seyyed Mousa (2021)
    Thumbnail

    Gender and social perspective in STEM training: artificial intelligence systems for emotion detectionPerspectiva de género y social en las STEM: La construcción de sistemas inteligentes para detección de emociones 

    Sainz de Baranda Andújar, Clara; Blanco Ruiz, Marian; Miranda Calero, José Ángel; Gutiérrez Martín, Laura; Canabal Benito, Manuel Felipe; San Segundo, Rosa; López Ongil, Celia (2021)
    Thumbnail

    Production of ignorance and the gender gap in STEM: an approach to engineering education 

    Arroyave Rincón, Juliana; Escobar Ortiz, Jorge Manuel (2021)
    Thumbnail

    The perception of stem subjects in elementary and secondary students 

    Valero Matas, Jesús AlbertoAutoridad UVA; Coca Jiménez, Pablo ManuelAutoridad UVA (2021)
    Thumbnail

    New professions and TICS in tourism organizations: Occupations, profiles and skills 

    Bermúdez Tobón, John Enrique; Rubio Gil, María Ángeles (2021)
    • 1
    • 2

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10