• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

    All of UVaDOCCommunitiesBy Issue DateAuthorsSubjectsTitles

    My Account

    Login

    Statistics

    View Usage Statistics

    Share

    View Item 
    •   UVaDOC Home
    • FINAL DEGREE PROJECTS
    • Trabajos Fin de Grado UVa
    • View Item
    •   UVaDOC Home
    • FINAL DEGREE PROJECTS
    • Trabajos Fin de Grado UVa
    • View Item
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Export

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:https://uvadoc.uva.es/handle/10324/48756

    Título
    P de Palencia: diseño de módulo multifuncional para la ciudad de Palencia
    Autor
    Barón González, Claudia
    Director o Tutor
    Fernández Raga, SagrarioAutoridad UVA
    Editor
    Universidad de Valladolid. Escuela de Ingenierías IndustrialesAutoridad UVA
    Año del Documento
    2021
    Titulación
    Grado en Ingeniería en Diseño Industrial y Desarrollo de Producto
    Abstract
    Se presenta la creación de la nueva identidad palentina que pretende dar a conocer su ciudad a través de un producto con forma de P cuyo multifuncionalismo aporta ventajas tanto sociales como económicas. ‘P de Palencia’ funciona como banco, tumbona, mostrador, mesa y jardinera, ejerciendo su acción primordial: publicitar y representar a Palencia, con el objetivo de atraer a turistas y potenciar la economía de la capital.
     
    It presents the creation of the new Palestinian identity that aims to make its city known through a P-shaped product whose multifunctionalism brings both social and economic benefits. “P de Palencia” functions as a bank, deckchair, counter, table and gardener, exercising its primary function: to advertise and represent Palencia, with the aim of attracting tourists and boosting the economy of the capital.
    Materias Unesco
    5311.01 Publicidad
    Palabras Clave
    City Branding
    Mobiliario urbano
    Palencia
    Departamento
    Departamento de Teoría de la Arquitectura y Proyectos Arquitectónicos
    Idioma
    spa
    URI
    https://uvadoc.uva.es/handle/10324/48756
    Derechos
    openAccess
    Collections
    • Trabajos Fin de Grado UVa [30956]
    Show full item record
    Files in this item
    Nombre:
    TFG-I-2015.pdf
    Tamaño:
    4.484Mb
    Formato:
    Adobe PDF
    Thumbnail
    FilesOpen
    Nombre:
    TFG-I-2015anejos.zip
    Tamaño:
    655.1Kb
    Formato:
    application/zip
    FilesOpen
    Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternacionalExcept where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10