• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

    All of UVaDOCCommunitiesBy Issue DateAuthorsSubjectsTitles

    My Account

    Login

    Statistics

    View Usage Statistics

    Share

    View Item 
    •   UVaDOC Home
    • FINAL DEGREE PROJECTS
    • Trabajos Fin de Grado UVa
    • View Item
    •   UVaDOC Home
    • FINAL DEGREE PROJECTS
    • Trabajos Fin de Grado UVa
    • View Item
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Export

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:https://uvadoc.uva.es/handle/10324/49146

    Título
    Similitudes y diferencias de la enseñanza del inglés como lengua extranjera dentro de la Educación Primaria en España y Finlandia
    Autor
    Yebra Cerezales, Noelia
    Director o Tutor
    Barranco Izquierdo, NataliaAutoridad UVA
    Editor
    Universidad de Valladolid. Facultad de Educación y Trabajo SocialAutoridad UVA
    Año del Documento
    2021
    Titulación
    Grado en Educación Primaria
    Abstract
    Partiendo de la premisa de la importancia que tiene para los alumnos la lengua inglesa, este trabajo de fin de grado pretende realizar una investigación dentro de los sistemas educativos de dos países comparando los aspectos. Estos países son Finlandia y España. En primera instancia se realizará una explicación detallada de los aspectos a tratar en el trascurso del trabajo, después una revisión de las metodologías más utilizadas a la hora de impartir la lengua extranjera, y finalmente, se abordarán las principales habilidades desarrolladas en cada sistema educativo.
     
    Based on the premise of the importance for students of the English language, this end of degree paper aims to carry out research within the education systems of two countries by comparing the aspects. These countries are Finland and the other Spain. In the first instance there will be a detailed explanation of the aspects to be treated in the course of the work, then an interpretation of the methodologies most used when teaching the foreign language, and the skills.
    Palabras Clave
    Inglés
    Metodologías
    Finlandia
    Idioma
    spa
    URI
    https://uvadoc.uva.es/handle/10324/49146
    Derechos
    openAccess
    Collections
    • Trabajos Fin de Grado UVa [30857]
    Show full item record
    Files in this item
    Nombre:
    TFG-G5055.pdf
    Tamaño:
    1.372Mb
    Formato:
    Adobe PDF
    Thumbnail
    FilesOpen
    Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternacionalExcept where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10