• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Parcourir

    Tout UVaDOCCommunautésPar date de publicationAuteursSujetsTitres

    Mon compte

    Ouvrir une session

    Statistiques

    Statistiques d'usage de visualisation

    Compartir

    Voir le document 
    •   Accueil de UVaDOC
    • PUBLICATIONS SCIENTIFIQUES
    • Grupos de Investigación
    • Grupo de Sistemas Inteligentes y Cooperativos/Educación, Medios, Informática y Cultura (GSIC/EMIC)
    • GSIC - Comunicaciones a congresos, conferencias, etc.
    • Voir le document
    •   Accueil de UVaDOC
    • PUBLICATIONS SCIENTIFIQUES
    • Grupos de Investigación
    • Grupo de Sistemas Inteligentes y Cooperativos/Educación, Medios, Informática y Cultura (GSIC/EMIC)
    • GSIC - Comunicaciones a congresos, conferencias, etc.
    • Voir le document
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Exportar

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:https://uvadoc.uva.es/handle/10324/49164

    Título
    Demonstration of SCARLETT: A Smart Learning Environment to Support Learners Across Formal and Informal Contexts
    Otros títulos
    EC-TEL 2021
    Autor
    Serrano Iglesias, SergioAutoridad UVA
    Gómez Sánchez, EduardoAutoridad UVA Orcid
    Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA Orcid
    Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA Orcid
    Ruiz Calleja, AdolfoAutoridad UVA
    Vega Gorgojo, GuillermoAutoridad UVA Orcid
    Congreso
    European Conference on Technology Enhanced Learning, EC-TEL 2021 (16º. 2021. Bolzano, Italy)
    Año del Documento
    2021
    Editorial
    Springer
    Descripción
    Producción Científica
    Documento Fuente
    De Laet T., Klemke R., Alario-Hoyos C., Hilliger I., Ortega-Arranz A. (eds) Technology-Enhanced Learning for a Free, Safe, and Sustainable World. EC-TEL 2021. Lecture Notes in Computer Science, vol 12884. Springer
    Résumé
    This demo paper presents SCARLETT, a Smart Learning Environment designed to track the evolution of learners across formal and informal contexts in order to provide personal support to learners. SCARLETT benefits from a variety of Technology Enhanced Learning systems and tools for collecting information about the students actions across physical and virtual spaces and, based on it, deploying and recommending personalized resources and activities to be performed in the students’ current formal or informal context. To provide such support, the learning design plays a key role in how SCARLETT works, as it helps to coordinate the data collection, to model and characterize learners, and to deploy the resulting personalized resources and activities.
    Materias (normalizadas)
    Learning design
    Aprendizaje inteligente
    DOI
    10.1007/978-3-030-86436-1_44
    Patrocinador
    Junta de Castilla y León (grant VA257P18)
    Agencia Estatal de Investigación (AEI) - Fondo Europeo de Desarrollo Regionlal (grant TIN2017-85179-C3-2-R)
    Version del Editor
    https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-030-86436-1_44
    Idioma
    eng
    URI
    https://uvadoc.uva.es/handle/10324/49164
    Tipo de versión
    info:eu-repo/semantics/acceptedVersion
    Derechos
    openAccess
    Aparece en las colecciones
    • GSIC - Comunicaciones a congresos, conferencias, etc. [16]
    Afficher la notice complète
    Fichier(s) constituant ce document
    Nombre:
    Demostration-Scarlett-2021_Serrano-Iglesias_ECTEL_accepted.pdf
    Tamaño:
    994.5Ko
    Formato:
    Adobe PDF
    Thumbnail
    Voir/Ouvrir
    Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternacionalExcepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10