• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Parcourir

    Tout UVaDOCCommunautésPar date de publicationAuteursSujetsTitres

    Mon compte

    Ouvrir une session

    Statistiques

    Statistiques d'usage de visualisation

    Compartir

    Voir le document 
    •   Accueil de UVaDOC
    • PUBLICATIONS SCIENTIFIQUES
    • Grupos de Investigación
    • Grupo de Sistemas Inteligentes y Cooperativos/Educación, Medios, Informática y Cultura (GSIC/EMIC)
    • GSIC - Comunicaciones a congresos, conferencias, etc.
    • Voir le document
    •   Accueil de UVaDOC
    • PUBLICATIONS SCIENTIFIQUES
    • Grupos de Investigación
    • Grupo de Sistemas Inteligentes y Cooperativos/Educación, Medios, Informática y Cultura (GSIC/EMIC)
    • GSIC - Comunicaciones a congresos, conferencias, etc.
    • Voir le document
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Exportar

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:https://uvadoc.uva.es/handle/10324/49201

    Título
    Orchestrating an ubiquitous learning situation about cultural heritage with casual learn
    Otros títulos
    EC-TEL 2021
    Autor
    Ruiz Calleja, AdolfoAutoridad UVA
    Villagrá Sobrino, Sara LorenaAutoridad UVA Orcid
    Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA Orcid
    Serrano Iglesias, SergioAutoridad UVA
    García Zarza, PabloAutoridad UVA Orcid
    Alonso Prieto, VictorAutoridad UVA Orcid
    Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA Orcid
    Congreso
    European Conference on Technology Enhanced Learning, EC-TEL 2021 (16º. 2021. Bolzano, Italy)
    Año del Documento
    2021
    Editorial
    Springer
    Descripción
    Producción Científica
    Documento Fuente
    De Laet T.; Klemke R.; Alario Hoyos C.; Hilliger I.; Ortega Arranz A. (eds.). Technology-Enhanced Learning for a Free, Safe, and Sustainable World. EC-TEL 2021. Lecture Notes in Computer Science, vol 12884. Springer, 2021, p. 332-336
    Résumé
    This paper presents a case study that analyzes the orchestration of a ubiquitous learning situation involving a teacher and 89 secondary-school students using Casual Learn. This case study allows us to illustrate how teachers can use Casual Learn to orchestrate ubiquitous learning situations to learn Cultural Heritage. During the case study, Casual Learn played a key role as it enabled to bridge in- and out-classroom activities across physical and virtual learning spaces.
    Palabras Clave
    Ubiquitous learning
    Aprendizaje ubicuo
    Case study
    Estudio de casos
    ISBN
    978-3-030-86435-4
    DOI
    10.1007/978-3-030-86436-1_30
    Patrocinador
    Junta de Castilla y León - Fondo Europeo de Desarrollo Regional (project VA257P18)
    Agencia Estatal de Investigación - Fondo Europeo de Desarrollo Regional (project TIN2017-85179-C3-2-R)
    Version del Editor
    https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-030-86436-1_30
    Propietario de los Derechos
    © 2021 Springer
    Idioma
    eng
    URI
    https://uvadoc.uva.es/handle/10324/49201
    Tipo de versión
    info:eu-repo/semantics/submittedVersion
    Derechos
    openAccess
    Aparece en las colecciones
    • GSIC - Comunicaciones a congresos, conferencias, etc. [16]
    Afficher la notice complète
    Fichier(s) constituant ce document
    Nombre:
    Orchestrating-an-ubiquitous-learning-situation.pdf
    Tamaño:
    3.593Mo
    Formato:
    Adobe PDF
    Thumbnail
    Voir/Ouvrir
    Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternacionalExcepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10