• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Navegar

    Todo o repositórioComunidadesPor data do documentoAutoresAssuntosTítulos

    Minha conta

    Entrar

    Estatística

    Ver as estatísticas de uso

    Compartir

    Ver item 
    •   Página inicial
    • PRODUÇÃO CIENTÍFICA
    • Grupos de Investigación
    • Grupo de Sistemas Inteligentes y Cooperativos/Educación, Medios, Informática y Cultura (GSIC/EMIC)
    • GSIC - Comunicaciones a congresos, conferencias, etc.
    • Ver item
    •   Página inicial
    • PRODUÇÃO CIENTÍFICA
    • Grupos de Investigación
    • Grupo de Sistemas Inteligentes y Cooperativos/Educación, Medios, Informática y Cultura (GSIC/EMIC)
    • GSIC - Comunicaciones a congresos, conferencias, etc.
    • Ver item
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Exportar

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:https://uvadoc.uva.es/handle/10324/49201

    Título
    Orchestrating an ubiquitous learning situation about cultural heritage with casual learn
    Otros títulos
    EC-TEL 2021
    Autor
    Ruiz Calleja, AdolfoAutoridad UVA
    Villagrá Sobrino, Sara LorenaAutoridad UVA Orcid
    Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA Orcid
    Serrano Iglesias, SergioAutoridad UVA
    García Zarza, PabloAutoridad UVA Orcid
    Alonso Prieto, VictorAutoridad UVA Orcid
    Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA Orcid
    Congreso
    European Conference on Technology Enhanced Learning, EC-TEL 2021 (16º. 2021. Bolzano, Italy)
    Año del Documento
    2021
    Editorial
    Springer
    Descripción
    Producción Científica
    Documento Fuente
    De Laet T.; Klemke R.; Alario Hoyos C.; Hilliger I.; Ortega Arranz A. (eds.). Technology-Enhanced Learning for a Free, Safe, and Sustainable World. EC-TEL 2021. Lecture Notes in Computer Science, vol 12884. Springer, 2021, p. 332-336
    Resumo
    This paper presents a case study that analyzes the orchestration of a ubiquitous learning situation involving a teacher and 89 secondary-school students using Casual Learn. This case study allows us to illustrate how teachers can use Casual Learn to orchestrate ubiquitous learning situations to learn Cultural Heritage. During the case study, Casual Learn played a key role as it enabled to bridge in- and out-classroom activities across physical and virtual learning spaces.
    Palabras Clave
    Ubiquitous learning
    Aprendizaje ubicuo
    Case study
    Estudio de casos
    ISBN
    978-3-030-86435-4
    DOI
    10.1007/978-3-030-86436-1_30
    Patrocinador
    Junta de Castilla y León - Fondo Europeo de Desarrollo Regional (project VA257P18)
    Agencia Estatal de Investigación - Fondo Europeo de Desarrollo Regional (project TIN2017-85179-C3-2-R)
    Version del Editor
    https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-030-86436-1_30
    Propietario de los Derechos
    © 2021 Springer
    Idioma
    eng
    URI
    https://uvadoc.uva.es/handle/10324/49201
    Tipo de versión
    info:eu-repo/semantics/submittedVersion
    Derechos
    openAccess
    Aparece en las colecciones
    • GSIC - Comunicaciones a congresos, conferencias, etc. [16]
    Mostrar registro completo
    Arquivos deste item
    Nombre:
    Orchestrating-an-ubiquitous-learning-situation.pdf
    Tamaño:
    3.593Mb
    Formato:
    Adobe PDF
    Thumbnail
    Visualizar/Abrir
    Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternacionalExceto quando indicado o contrário, a licença deste item é descrito como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10